Geri Dön
EkonomiSodexo, FlexoGift Platformu ile kurumsal hediye çeklerinin dijital adresi oluyor

Sodexo, FlexoGift Platformu ile kurumsal hediye çeklerinin dijital adresi oluyor

‘Müşterilerine yemek kartının da ötesinde dijital bir çalışan faydaları platformu sunma’ vizyonu doğrultusundaçalışmalarına hız veren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, pandemi ile birlikte dönüşen işveren ve çalışan ihtiyaçlarına yönelik yeni nesil kurumsal hediye platformuFlexoGift’i hayata geçirdi. Uzaktan çalışma dönemi ile birlikte çalışan motivasyonunu sağlamanın zorlaştığı, firmaların da çalışanlarına ya da iş ortaklarına sunduğuödül ve faydalar için pratik, dijital ve çok seçenekli bir platform arayışında olduğu içgörülerinden yola çıkanSodexo, %100 dijital olan bu platform ile işverenlere farklı kategorilerde Türkiye’nin seçkin markalarının yer aldığı bir yelpaze sunmuş oluyor.

Sodexo, FlexoGift Platformu ile kurumsal hediye çeklerinin dijital adresi oluyor

Türkiye’nin yemek kartı alanında lider firması Sodexo, çalışan ödül ve faydaları alanında da hem işverenlere hem çalışanlaraseçme özgürlüğü sunan pratik ve dijital bir platform hizmeti vermeye başladı. Sodexo’nun yeni kurumsal dijital hediye platformu FlexoGift, günümüzde değişen firma ve çalışan ihtiyaçlarına uygun olarak uçtan uca dijital bir hizmet sunuyor. Firmaların dönemsel yardımlar, performans / bağlılık ödüllendirme, satış kanalı teşvikleri ve esnek yan haklar gibi uygulamalarında faydalanabilecekleri FlexoGift platformuplastik kart ya da kağıt çekler olmadan kullanılabilecek.

Binlerce marka ve ürün FlexoGift’te

FlexoGift platformu ile firmalar birçok farklı kategoridekurumsal hediye seçeneklerini çalışanlarına ya da iş ortaklarına tek bir dijital platform üzerinden sunabilir hale geliyor. FlexoGift uygulaması sayesinde çalışanlar şirketleri tarafından tanımlanan bakiyelerini FlexoGift mobil uygulaması üzerinden istedikleri markalarının dijital çeklerinedönüştürerek gıdadan giyime, elektronikten e-ticarete well-being uygulamalarına kadar çeşitli kategorilerde birbirinden seçkin markalardan kendi hediyelerini kendileri seçebiliyor.Üstelik çalışanlar kendilerine verilen hediye bakiyelerini, birden fazla marka arasında bölüştürebiliyor, harcamadığı sürece değiştirebiliyor ve günümüzün dünyasına uygun olarakmarkaların ister mağazalarından ister e-ticaret sitelerindenharcamalarını yapabiliyorlar.

Çalışanların iş süreçlerinde daha fazla söz sahibi olarak geleceğin çalışma biçimlerini şekillendireceğini öngördüklerini belirten Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri CEO’su Eda Uluca Özcan, “Yeni düzende çalışma biçimlerinin farklılaşmasıyla birlikte çalışanların motivasyonunu ve bağlılığını sağlamak, İK profesyonellerinin en önemli gündemi haline geldi. Yaptığımız araştırmalar, çalışanların beklentilerinin başında ‘fark edilme’ ve ‘ödüllendirilme’nin geldiğini gösteriyor. Biz de bu koşullar ışığında firmalara esnek ve dijital bir hediye çözümü sunabilmek, çalışanlara da seçme özgürlüğü olan modern bir deneyim yaşatabilmek için uçtan uca dijital bir çözüm olan kurumsal hediye platformumuz FlexoGift’i geliştirdik. Aynı zamanda çalışan faydaları üzerine oluşturduğumuz uzmanlığımız ile dijital yetkinliklerimizi birleştirerek firmalar, çalışanlar ve üye iş yerlerini kapsayan ekosistemimizde büyük bir değer zinciri yarattık” dedi.

Her iki firmadan biri çalışan motivasyonunu sağlamakta zorluk çekiyor

Sodexo’nun FlexoGift dijital hediye platformu için GFK Araştırma Hizmetleri ile başta İstanbul olmak üzere Ankara, İzmir, Kocaeli, Bursa ve Antalya’dan hem beyaz hem mavi yaka 600’den fazla çalışan ve çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren 300’den fazla kurum ile gerçekleştirdiği “Kurumların Ödüllendirme-Teşvik, Yardım ve Yan Haklar Araştırması”na göre firmaların %76’sı çalışan memnuniyetini ölçüyor ve takip ediyor. Öte yandan pandemi döneminde firmaların en çok zorlandığı konuların başında %56 ile çalışanmotivasyonunun korunması geliyor.

Çalışanların %45’i şirket hediye ve faydalarını kendisi seçmek istiyor

Yeni düzende çalışanlar için de esnekliğin ve kişiselleştirmenin önemli olduğunu belirten Sodexo Avantaj CEO’su Eda Uluca Özcan; “Artık her şeyin temelinde çalışan deneyimi yatıyor. Araştırmamıza göre çalışanların %50’ye yakını motivasyonlarını en fazla arttıracak unsurun şirketleri tarafından sunulacak maddi takdir ve hediye olduğunu belirtiyor. Öte yandan uzaktan çalışma ile birlikteçalışanların ihtiyaçları kişiden kişiye değişiyor, tek ve aynı çözüm tüm çalışanlara uymuyor. Çalışanların %45’i şirketitarafından sağlanan yan hakların esnek olmasını ve kendi istediği faydadan özgürce yararlanabilmeyi istiyor. Araştırmaya katılanların %95’i esnek yan hak ve ödüllendirme uygulamalarının şirkete bağlılıklarını ve motivasyonlarını arttıracağını belirtiyor” dedi.

FlexoGift kurumsal dijital hediye platformunu da bu bakış açısıyla geliştirdiklerini beliten Eda Uluca Özcan şunları söyledi:
“FlexoGift kurumsal dijital hediye platformumuz ile çalışanlara zengin ve yeni nesil kategorilerde birbirinden farklı markalardan seçme özgürlüğü sağlarken, firmaların hediye seçme, tedarik etme, dağıtma gibi operasyonel süreçlerini ise tamamen yok ediyor ve dijitale taşıyoruz. FlexoGift ile verimlilik sağlama, motivasyon ve çalışan bağlılığı yaratmagibi konularda şirketlerin ihtiyacına uygun, esnek yan haklar alanında yeni nesil bir çözüm sunuyoruz. Böylece hem şirketler daha rahat ve hijyenik bir operasyon yürüterek çalışan motivasyonunu arttırıyor, hem de çalışanlar dijital hediye çeklerini istedikleri şekilde değerlendirerek ihtiyaçlarına göre seçme özgürlüğü elde ediyor” dedi.

'İnsanlık ölmüş' dedirten olay kamerada! Yanından geçip gittilerBeşiktaş'ta yolun ortasında tekerlekli sandalyeden düşen engelli kişiyi çevredekiler seyretmekle yetinirken yaklaşık 150 metre uzakta bulunan 26 yaşındaki genç yardımına koştu.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler