Ekonomi Taş Fırın kullanırsa Türk halkı da kullanır

Taş Fırın kullanırsa Türk halkı da kullanır

14.11.2002 - 00:00 | Son Güncellenme:

Mikroçip üreticisi Intel, Türk ailesine bilgisayarı sevdirmek için Çocuklar Duymasın dizisinde taş fırın erkeği Haluku canlandıran Karadağlıyı reklamlarında kullanacak

Taş Fırın kullanırsa Türk halkı da kullanır

Bu kampanyanın ilk adımında, Intelin en son ürünü Pentium 4ün 3 gigaherz versiyonunu sevilen TV dizisi Çocuklar Duymasının kahramanı Tamer Karadağlının tanıtması kararlaştırıldı.Dizide bilgisayardan nefret eden, bilgisayarla olan ilişkisi klavyenin tuşlarına dokunmakla sınırlı bir karakter çizen Karadağlı, tanıtım toplantısında teknolojinin korkulacak birşey olmadığı mesajını verecek. Dünyanın en büyük mikroçip üreticisi Intel, Türkiyede bilgisayar kullanımını artırmak amacıyla ilginç bir kampanya başlatıyor. Gelecek yıldan itibaren kurumlar olan hedef kitlesini aileler olarak değiştiren Intel, bilgisayarı evlere sokmak için çalışacak. Son kullanıcı tarafından fazla tanınmayan Intel, bu amaçla şimdiye kadar tanıtım faaliyetlerinde kullandığı teknolojik lisanı da terk ederek, kelimenin tam anlamıyla sokağa hitap etme kararı aldı. Havuç cebe angaje Bu arada kampanyanın kahramanı olarak ilk önce "Havuç" karakteri düşünülmüş fakat cep telefonu arzusu ve bir GSM operatörü reklamında oynaması nedeniyle vazgeçilmiş.Amaçlarının 700 binlerde gezen PC pazarını bir milyona çıkarmak olduğunu belirten İldeniz, "yeni hedefimiz kurumlardan çok evler. İki çocuklu, cep telefonlu, beyaz eşyalı orta gelirli kesim. Ailelere çocuklar kanalıyla ulaşmaya çalışacağız" dedi.Intel, kampanyasının ikinci aşamasında da, son teknoloji bilgisayarları İstanbulun vapur iskelelerinde halkla tanıştıracak. Ayrıca Milli Eğitim Bakanlığı ile işbirliği içinde, Anadoludaki okullarda öğretmenlere bilgisayar eğitimi verilecek. Intel Türkiye Genel Müdürü Ayşegül İldeniz, "klasik bir Türk erkeği olarak, bilgisayarı taş fırın erkeği Haluka anlatırsak herkese anlatabileceğimizi düşündük" diyor.