11.07.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
Perakende - Eylem Türk
Vivense.com’un, 2013 yılı başında Bebek’te minik bir ofiste kurulduğunu anlatan Erol, “Fikrin ortaya çıkış amacı, tüm Türkiye’ye özgün ve farklı mobilyaları mağaza fiyatlarının çok altında ulaştırmaktı. Bu avantajı tamamen operasyonel iş modeliyle sağladık. İlk yılında mobilyalarımızı 10 binden fazla eve ulaştırdık” dedi.
Teslimat hızı önemli
Teslimat hızlarını artırmak için 2015’te henüz planlama aşamasında olan önemli projeleri olduğunu kaydeden Kemal Erol, “Vivense.com’da satılan ürünlerin önemli bir kısmı sipariş üzerine üretilip teslimatı yapılıyor. Teslimat hızını artırmak için 2015’te henüz planlama aşamasında olan önemli projelerimiz var. Bunun için de alt yapı çalışmalarımız sürüyor” diye konuştu.
Erol, şöyle devam etti: “Sipariş teslimatını İstanbul’da kendi ekibimiz ve aracımızla, diğer illerde ise hizmet partnerlerimizle gerçekleştiriyoruz. İzmir ve Ankara’da da yakın zamanda kendi ekibimizle teslimat ve kurulum hizmetine başlayacağız.”
Hasan Aslanoba yatırım yaptı
Vivense’nin en büyük ortağının, şu anda Vivense’yi kuran ve yöneten çalışanların olduğunu söyleyen Kemal Erol, “Ayrıca Hasan Aslanoba, Evren Üçok, Cem Sertoğlu, Can Yücaoğlu gibi sektörün iyi bildiği yerli yatırımcıların yanı sıra Fabrice Grinda,
Jose Marine gibi yabancı yatırımcılar da ortaklarımız arasında” dedi.
‘En çok koltuk takımı satıyoruz’
Vivense.com’un iddialı olduğu ürünler arasında büyük mobilya gruplarının bulunduğunu ifade eden Kemal Erol, “Koltuk takımları bizim en çok sattığımız ürünlerin başında geliyor. Onun dışında sehpa, TV ünitesi gibi küçük ürünlere de ilgi oldukça yüksek” dedi.
Erol, şu bilgileri verdi: “Aylık 500 binin üzerinde ziyaretçimiz var. Satış rakamlarımız bizi ulaşabileceğimiz noktalar anlamında her geçen gün daha da cesaretlendiriyor. Mobilya temel bir ihtiyaç. Tüm Türkiye’den benzer siparişler alıyoruz ancak stil ve tarz olarak bölgeler bazında farklılıklar oluyor. Doğu bölgeleri daha avangart modelleri severken, batıdaki bölgeler modern tarzı daha çok tercih ediyor. Büyük şehirlerde evler küçüldüğü için fonksiyonel ürünlere ilgi daha yoğun.”
Tepe Home, Çanakkale’de açıldı
Tepe Home, 2014 yılı içindeki beşinci mağaza açılışını Çanakkale’de gerçekleştirdi. Bir mobilya mağazasının ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde sıfırdan inşa edilen 1700 metrekare alandaki iki katlı mağazada mobilyadan aksesuara binlerce ürün çeşidi satışa sunuluyor. Açılışı yapılan 5 mağaza ile bu yıl satış alanlarına 14 bin 490 metrekare daha ilave eden Tepe Home, 2014 yılı sonunda toplam satış alanını 140 bin metrekarenin mağaza sayısını ise 40’ın üzerine taşımayı hedefliyor.