Ekonomi THY yine Türkiye’nin ‘En Değerli Markası’

THY yine Türkiye’nin ‘En Değerli Markası’

10.06.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı Türk Hava Yolları (THY), 1.6 milyar doları aşan değeriyle 2021 yılında da “Türkiye’nin En Değerli Markası” oldu. THY Basın Müşavirliği’nden yapılan açıklamaya göre, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın 2021 yılı “TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırması tamamlandı.

THY yine Türkiye’nin ‘En Değerli Markası’

 

Pandemi sürecinde başarılı bir yönetim performansı gösteren THY, 1.6 milyar doları aşan değeriyle 2021 yılında da “Türkiye’nin En Değerli Markası” oldu.

Haberin Devamı

‘Başarı sürüyor’

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandeminin en çok etkilediği sektörlerden biri olan havacılık alanında faaliyet gösteren THY’nin geçen yıllardaki yerini koruyarak üst üste dördüncü kez bu unvana layık görülmesi göze çarptı.

THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, şunları kaydetti:

“Önceki yıllardaki başarımızı pandemi döneminde de sürdürüyor olmaktan ve bir kez daha Türkiye’nin en değerli markası olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan büyük Türk Hava Yolları ailemize teşekkür ediyorum. Ülkemizin milli bayrak taşıyıcısı olmanın verdiği sorumlulukla ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz.”