EkonomiTuborg, Vole'yle hücuma geçti!

Tuborg, Vole'yle hücuma geçti!

24.03.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:

Tuborg yeni markası "yüzde 100 delikanlı Türk birası" Vole'yi bayilerine tanıttı. CEO Damla Birol, "Rakibe karşı gerekli silahla" donandık derken, bayiler "İstanbul'u yeniden fethetmeye" yemin etti

Tuborg, Voleyle hücuma geçti

axeko032.jpg Toplantıda bayiler hep beraber yüksek sesle okudukları 'Vole yemini'yle satışlarını artırmaya söz verdiler. Vole yemininde "rakip noktaları tek tek almak", "fethetmek", "savaşmak", "son damlasına kadar ter dökmek" gibi ifadeler yer alıyor. Yemin, "Vole ile sahaları rakibe dar edeceğim" cümlesiyle bitiyor. Pazar payı yüzde 17 olan Türk Tuborg, toplantının yapıldığı hotelde bayileri "Bu saha bize dar" sloganının yer aldığı panolarla karşılarken dağıtılan basın bülteninde "Vole, mükemmel tadıyla tüm rakiplerine meydan okuyor" deniyor. Türkiye'de kullanılmayan kademeli soğukta bekletme tekniğiyle üretilen Vole, nisanda 50 cl'lik şişelerde satışa sunulacak.Ürün tanıtımı için Türkiye'ye gelen Carlsberg Dünya Başkanı Nils Andersen, Türkiye yatırımının Carlsberg'i son yıllarda hayal kırıklığına uğratan operasyonlardan biri olduğunu, Vole gibi heyecan verici ürünlerle Türkiye'de büyüyeceklerini söyledi. Türk Tuborg, yeni ürünü Vole'yle 'rakiplerine meydan okumaya' hazırlanıyor! Antalya'da 156 bayiyle yapılan ürün tanıtım toplantısında Türk Tuborg CEO'su Damla Birol, "Rakibe karşı gerekli silahla donandık, artık 'Vole'yi vurabiliriz" dedi. Andersen, Vole için 60 milyon YTL bütçe ayrıldığını kaydetti. Vole'nin Türk Tuborg'un Türkiye'deki lider markası olması hedefleniyor. Yeni ürünün Türkiye'deki gidişatı izlendikten sonra yakın pazarlara kısa zamanda ihraç edilmesi planlanıyor. Daha önce yaptığı "Yatırımlarımız meyve vermezse Türkiye piyasasındaki pozisyonumuzu değerlendirebiliriz" açıklamasının hatırlatılması üzerine Andersen, Türkiye pazarına yüklü tutarda yatırım yaptıklarını ve çekilmenin kesinlikle gündemde olmadığını söyledi. Andersen sözlerine şöyle devam etti:"Türkiye operasyonunun satıştan en az yüzde 10 getiri sağlaması gerekli ve öngörülebilir gelecekte bu hedefe ulaşabileceğine inanıyorum."Türk Tuborg, geçen yıl ilk dokuz ayda 123 milyon YTL'lik satış yaptı, 28.2 milyon YTL de zarar etti. 2001'de Türkiye piyasasına giren Carlsberg'in Türk Tuborg'da yüzde 95 hissesi var. 'Türkiye'den çekilmiyoruz' 150 ülkede faaliyet gösteren Carlsberg'in dünyadaki tek kadın CEO'su Damla Birol, Vole'nin 30 yaşın üzerindeki erkekleri hedeflediğini belirtirken, "İsteyen kadınlar tabii ki içebilir" dedi. Birol, futbol terimi olarak bilinen 'Vole' markasını hedef kitlenin çok seveceğini söyleyerek, "Vole'nin hedef kitlesi gerçekten erkekler. Biz delikanlı bir bira yaptığımıza inanıyoruz" dedi. Birol, Türk kadın CEO olmanın gurur verici olduğunu ancak bu işte kadın olmanın dezavantajını ya da avantajını yaşamadığını kaydetti. Birol: Hedef erkekler, ama kadınlar da içebilir Vole İle rakİp noktalarI tek tek alacaĞIm.Vole kasalarInI en az üç tane olmak üzere rakİp noktalarIn önüne dİzeceĞİm.Vole İle İstanbul'u yenİden fethedeceĞİm.Vole İçİn son damlasIna kadar ter dökeceĞİm.Vole'yİ lİder yapmak İçİn savaŞacaĞIm.Vole İle sahalarI rakİbe dar edeceĞİm. Vole yemini

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler