20.02.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
HÜLYA ÇAYLAK
Turkcell Platinum, müşteri ihtiyaçları doğrultusunda ayrıcalıklarını ve teknolojik çözümlerini yeniliyor. Bu kapsamda Turkcell’in, Platinum müşterileri için geliştirdiği özel ‘Turkcell Platinum Uygulaması’ şu ana kadar 120 bin kişi tarafından indirildi.
Platinum müşterilerine özel geliştirilen uygulama, özel hizmet ekibine ulaşma, hattıyla ilgili ve yurtdışı kullanım bilgilerine anında erişim, en yeni telefon ve tabletlere öncelikli sahip olma gibi konularda öncelik sunuyor.
Kapıda sorun çözümü
Ayrıca Platinum Hizmet Ekibi müşterilerinin telefon, tablet veya Turkcell hattıyla ilgili taleplerini kapılarına kadar giderek çözümlüyor, arızalı cihazların tamirini takip ederek iletişimin kesilmemesi için yedek cihaz veriyor.
Konuyla ilgili olarak Turkcell Segment Pazarlama Direktörü Dilara Demir Kısakürek, “İşi ve yaşam tarzı gereği yoğun iletişim ihtiyacı olan müşterilerimiz için geliştirdiğimiz ayrıcalıklar dünyası olan Turkcell Platinum’u sürekli yeniliyoruz” dedi.
Dağıtılabilir kârın % 50’sini dağıtacak
Turkcell’in, dağıtılabilir net kârının en az yüzde 50’sini nakit olarak dağıtmayı hedeflediği bildirildi. Turkcell’den KAP’a yapılan açıklamada, söz konusu politikanın, yapılacak ilk Genel Kurul toplantısında onaya sunulacağı belirtildi.
Açıklamada, “Şirket yürürlükteki mevzuat hükümlerine uygun olarak kâr payı avansı dağıtmayı veya kâr payını eşit veya farklı tutarlı taksitlerle ödemeyi değerlendirebilir. Şirket belirtilen şartlar ve ilgili mevzuat kapsamında kendi paylarını geri almayı değerlendirebilir” denildi.