EkonomiTweet atan gençleri tavladı, hızlı büyüdü

Tweet atan gençleri tavladı, hızlı büyüdü

07.07.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Turkcell’in ‘gnçtrkcll’ kulübü eğlenceli ve yenilikçi servisleriyle 6 milyon kullanıcıya ulaştı. Şirket yönetimi üyelerin bugüne kadar 260 milyon TL’ye yakın fayda sağladığını bildirdi

Tweet atan gençleri tavladı, hızlı büyüdü

Yönetimini gençlere devreden gnçtrkcll, sürekli yenilenen kampanya ve ürünleriyle hem gençlerin kesesine katkıda bulunuyor, hem de düzenlenen aktivitelerle gençlere sosyalleşme fırsatı tanıyor.
Geliştirdikleri kampanyalarla 8 yılda 6 milyon kullanıcıya ulaştıklarını belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll’in odak noktasında gençlerin bulunduğunu ifade etti.
Gençlerin dünyasında fark yaratmak için yola çıktıklarını belirten Sevilengül, “Bu ülkede 26 yaş altı 34 milyon insan yaşıyor. Yüzde 86’sı ise cep telefonu kullanıyor. Bu veri bizi gençlere yönelik daha kampsamlı çalışmalar yapmaya yöneltti” dedi.
Bu amaçla gnçtrkcll’in yönetimde gençleri söz sahibi yaptıklarını belirten Sevilengül, gnçtrkcll temsilcileri sistemiyle de gençleri yönetime dahil ettiklerini vurgulayarak, “20 bine yakın kişi gnçtrkcll temsilcisi olmak için başvuruda bulundu. Aralarından 5’i 700 bin oyla gnçtrkcll temsilcisi oldu ve taleplere yönelik kampanyalar hazırlamaya başladı” diye konuştu. Temsilcilerin belirlediği kampanyaların firma bünyesinde değerlendirilip hizmete sokulduğunu söyleyen Sevilengül, “gnçtrkcll temsilcileri bizim ekibimizin birer parçası. Onları 1 senelik part-time elemanlarımız olarak görüyoruz ve öyle çalışıyoruz” dedi.

En dinamik kesim
Mobil iletişimin, dünyanın gidişatını önemli ölçüde değiştiren, günümüzün en dinamik güçlerinden biri olduğuna vurgu yapan Burak Sevilengül, şunları dile getirdi:
“gnçtrkcll’in faaliyet alanı da bu dinamik gücün, toplumun en dinamik kesimi olan gençlerle kesişme noktasında yer alıyor. Gençler markalardan tam ihtiyaçları olduğunda kendilerine uygun çözümler üretmelerini ve her anlarına özel teklif, fayda ve deneyimler sunmalarını bekliyorlar. Bu beklentileri karşılamak ve Türkiye’de gençliğin markası olmak üzere 8 yıl önce çıktığımız yolda bugün çok önemli bir mesafe katettiğimizi görmekten memnuniyet duyuyoruz.”

Haberin Devamı

Yaz paketi hazırladı
Turkcell gnçtrkcll’in 90 ulusal marka ile gerçekleştirdiği işbirliklerinden 55 milyon kez faydalanan üyelerin 260 milyon lirayı aşan fayda elde ettiklerini aktaran Sevilengül, firmanın yeni kampanyasından bahsederek, şunları söyledi:
“Şimdi de yaz tatilinin keyfini çıkarırken, sosyal çevrelerinden de kopmak istemeyen gençlere özel bir Yaz Paketi sunduk. Yeni Tarife Temsilcimiz Direnç, gençlerin taleplerinden yola çıkarak, özellikle bu dönemdeki tüm sosyalleşme ihtiyaçlarını karşılayacak bir paket hazırladı. Bu pakette sadece 15 liraya 3 ay boyunca her yöne 5 bin SMS’in yanı sıra sınırsız Facebook ve Twitter kullanım hakkı kazandırıyoruz”

Loyalty World ödülü
Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü olduklarını ifade eden Burak Sevilengül,şunları ifade etti: “gnçtrkcll kulübünün dünya üzerinde örnekleri var ama bu kadar kapsayıcı değil. Bu nedenle gnçtrkcll’in dünyada ilk olma özelliği taşıyan uygulamaları uluslararası düzeyde de takdir gördü. Loyalty World Awards’ta “gnçtrkcll temsilcileri” programı “Sosyal Medyanın En İyi Kullanıldığı Sadakat Programı”, gnçtrkcll’lilerin mesaj göndererek soru sorup yardım aldığı Gencaver ise “Bir Sadakat Programı İçindeki En İyi Müşteri Hizmeti” seçildi.”

Haberin Devamı

Ayda 25 bin SMS gönderen genç!
- 6 milyon üye
- 1 ayda 646 milyon dakika konuşuyorlar
- En çok konuşan gnçtrkcll’li 7.800 dakikasını telefon başında geçiriyor
- 1 ayda toplam 2.6 milyar adet SMS gönderiyorlar
- En çok SMS atan üyenin attığı SMS sayısı 25 bin adet
- Bir aylık internet kullanım toplamı 667 milyon GB’ı buluyor
- En çok saat 21.00-22.00 arası konuşuyorlar.