Ekonomi Uzakdoğulu devden Türkiye’de üretim

Uzakdoğulu devden Türkiye’de üretim

03.09.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Türkiye’de mağazalaşma atağına kalkan Samsung, ‘üretim’ sürecine de ısınmaya başladı.

Uzakdoğulu devden  Türkiye’de üretim

Türkiye’de bir iş ortağı ile birlikte 6 ay önce 3 ayrı modelde TV üretimine başladıklarını açıklayan Samsung Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Mert Gürsoy, önümüzdeki günlerde Türkiye’de satılacak Samsung markalı ankastre fırınların da yine burada üretileceğini kaydetti. Bu ürünlerin tüm Ar-Ge, tasarım ve denetim süreçlerinin Samsung Türkiye tarafından gerçekleştirildiğini, sadece üretimin Türkiye’deki farklı bir şirket tarafından yapıldığını vurgulayan Gürsoy, projenin başarılı olması halinde, Orta Doğu, Afrika ve Avrupa Bölgesi’ne doğru genişletilebileceğini aktardı.
Cizre’de mağaza açtı
IFA’da sorularımızı yanıtlayan Mert Gürsoy, Türkiye’nin genç nüfus ve cirosal potansiyeli ile Samsung’un yatırım hedefinde yer aldığını aktardı. Türkiye’de ismini vermediği iş ortakları ile birlikte 3 TV modelinde üretime ısındıklarını kaydeden Gürsoy, fabrika yatırım kararına ise açık kapı bıraktı. 180 mağaza ile başladıkları 2016’yı 300 mağaza ile kapatacaklarını açıklayan Gürsoy, “Türkiye kritik bir dönemden geçmesine rağmen Samsung yatırım kararı aldı. Türkiye’nin her yerinde bu mağazalar açılacak. Daha bir ay önce Cizre mağazamızı açtık. Amacımız Samsung markalı ürünlerin her yere ulaşmasını sağlamak” diye konuştu.
Buzdolabı sipariş verecek
Bu yıl IFA’da “nesnelerin interneti” konseptinin öne çıktığını aktaran Murat Gürsoy, buzdolabı ve TV alanında iki yeni ürünle Türkiye pazarında fark yaratacaklarını söyledi. Samsung’un satışlarının yüzde 90’ını internet bağlantılı ürünler ile yapmayı hedeflediğini kaydeden Gürsoy, 88 inç TV’lerin Türkiye’de satışa sunulacağını aktardı. ‘Family hub’ konsepti ile buzdolabında biten ürünleri marketten sipariş eden sistem yaratacaklarını aktaran Gürsoy, “Akıllı sipariş için marketlerle görüşüyoruz” dedi.