Ekonomi Yemeksepeti’ne kurye oldular

Yemeksepeti’ne kurye oldular

11.07.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

Online yemek siparişi platformu Yemeksepeti, şarkıcı Edis ve oyuncu Büşra Develi ile iş birliği yaptığı #AcıktırBeni kampanyasını 9 Temmuz’da düzenlendiği basın toplantısı ile tanıttı.

Yemeksepeti’ne kurye oldular

Yemeksepeti’nin ofisi Yemeksepeti Park’ta düzenlenen lansmana Büşra Develi, Edis ve Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın katıldı.

Haberin Devamı

Sipariş götürecekler

Edis, “Yemeksepeti kullanıcıları için kurye olmak sadece kullanıcılar için değil benim için de enteresan bir deneyim olacak” dedi. Büşra Develi ise şöyle konuştu:

“Bir gün kurye olacağımı hiç düşünmemiştim, inanılmaz eğlenceli olacak. İyi motor kullanırım ama bakalım adresleri kolay bulabilecek miyim?”

Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın da şunları söyledi:

“Günümüz teknoloji çağının tüketicisi hepimizden zeki ve farklı bir mizah anlayışına sahip. Biz de interaktif işleri zeki ve farklı bir mizah anlayışıyla kurgulamayı çok seviyoruz. Ünlü iş birliğini sıra dışı bir yaklaşımla ele aldığımız #AcıktırBeni kampanyası ile kullanıcılarımıza yine benzersiz ve unutulmaz bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz.”

Haberin Devamı

9 Temmuz’da yayınlanmaya başlayan reklamda Yemeksepeti kuryesi olarak kameraların karşısına geçen ve hayranlarına #AcıktırBeni diyen sevilen ikili, kampanya kapsamında gerçekten Yemeksepeti kuryesi olacaklar. Sosyal medya üzerinden düzenlenecek yarışma sonrasında seçtikleri hayranlarına siparişlerini teslim edecekler.