Geri Dön
EkonomiYeni etkinlik konsepti 12 Dakika’da buluşma

Yeni etkinlik konsepti 12 Dakika’da buluşma

Pandemi döneminde iş ilişkilerini canlandırmak için ‘12 Dakika’ uygulaması hayata geçirildi. Uygulamanın ‘Türkiye’nin İş Odaklı İlk Dijital Tanışma Etkinliği’ olma özelliği taşıyan organizasyonuna, iş dünyası yoğun ilgi gösterdi. 12 Dakika’ya, 29 ülkeden 4 bin 576 iş insanı katıldı. 12 saat içinde 8 bin 500’ün üzerinde birebir iş görüşmesi yapıldı.

Yeni etkinlik konsepti 12 Dakika’da buluşma

 

 12 Dakika, Ziya Kızıltan ve Ömürden Sezgin tarafından geliştirildi. Kızıltan ve Sezgin, bu ilk organizasyondan ve binlerce görüşmeden çok ciddi bir ekonomik hareketlilik doğacağını öngördüklerini söyledi.

Kızıltan, bundan sonra da her ayın 12’sinde Türkiye’nin birçok sektörüne özel farklı temalarla etkinlikler düzenleyeceklerini sadece ulusal değil, global pazarlara da ulaştıran işbirliklerinin kurulabileceği bir güce erişmeyi hedeflediklerini söyledi.