EkonomiYılda 100 bin ‘takım’ satıyor

Yılda 100 bin ‘takım’ satıyor

09.03.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Cacharel’in tek erkek giyim lisansörü olan Aydınlı Grup’un Genel Müdürü Levent Özkan, yılda 9 bin adet damatlık satışı yaptıklarını söyledi.

Yılda 100 bin ‘takım’ satıyor

Takım elbisede ise rakamın 100 bini geçtiğini belirten Özkan, “Grubun 2012 cirosu 511 milyon lira oldu. 2013 hedefi 588 milyon lira. Aydınlı Grup, dünya çapında 27 ülkeye 50 milyon dolar ihracat yapıyor. Bunun 10 milyon doları Cacharel’den geliyor” dedi.
Özkan, Türkiye pazarına 1995 yılında giren Cacharel’in, 2015 yılına kadar şu anda 54 olan mağaza sayısını 97’ye, 71 milyon lira olan cirosunu da 135 milyon liraya çıkarmayı hedeflediğini kaydetti. Bu yıl Türkiye pazarında 35 milyon, yurtdışında ise 50 milyon lira ciro hedeflediklerini anlatan Özkan, “Yurtdışındaki yeni pazarlarımız Slovkya, Lübnan ve Tunus olacak. Amacımız bölgesel başarıyı yakalamak. Sonrasında Batı Avrupa ve Amerika’ya geçme imkanımız olabilir” diye konuştu.

‘Satın alınabilir’ lüks benzetmesi
Cacharel’i ‘satın alınabilir lüks’ olarak konumlandırdıklarını ve kaliteden ödün vermeden fiyatlarında yüzde 20 civarında bir indirim yaptıklarını ifade eden Özkan, bu yıl açacakları mağazalar için 6 milyon lira yatırım yapacaklarını vurguladı. Kişiye özel dikim yaptıklarını, bu yıl özel terzi günleri başlatacaklarını da söyleyen Özkan, “Avrupa’daki özel terzimizi buraya getireceğiz. Özel dikimler yapacağız” dedi.
Cacharel’in şu anda Türkiye’de de Rusya’da da 20’şer mağazası olduğunu anlatan Levent Özkan, iki ülkenin büyümede birbiriyle yarıştığını vurguladı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler