23.03.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER
Sadece ABD’de 2.9 milyon kişinin izlediği dizi 1.5 yıllık bir aradan sonra pazar günü beşinci sezonuyla ekranlara dönmeye hazırlanırken dünya basınını da heyecan sardı. Dizinin yeni bölümlerinde neler olacağından, modanın bu kez nasıl etkileneceğine kadar her alanda yüzlerce haber yapıldı. Ancak en çılgın projeye ABD’nin saygın dergisi Newsweek imza attı.
Newsweek son sayısında mizanpajında sayfalarında yer verdiği ilanlara kadar baştan aşağı 1960’lı yılların temasına büründü. Derginin Dunkin’ Donuts, Mercedes, Johnnie Walker, Benetton gibi prestijli reklam verenleri bu sayıya özel ilanlarını 1960‘lı yılların tarzında hazırladı. Öyle ki Mercedes, 2013 SL Roadster model aracının reklamını bile böyle tanıttı. Dergide dizide detaylarıyla anıltılan kadın-erkek ilişkileri ve ofis hayatının 1960’lı yıllarla ne kadar benzediği üzerine detaylı bir makale de yayımlandı.