Yeni sigortacılık platformu ile sigortacılık deneyimi kolaylaşıyor
KAYDIRGelecek yılların neler getireceği bilinmez; fakat alınacak önlemlerle birçok riski önleyip güven alanının devamlılığını sağlamak pekâlâ mümkün. Bu anlamda sigortacılık sisteminin faydaları elbette yadsınamaz. Ancak sigorta ürün teminatları, poliçeleri ya da iş süreçleri noktasında zaman zaman yaşanan kafa karışıklıkları, sigorta konusunda önyargılara neden olabiliyor. Neyse ki mobil dünyada hayata geçirilen bir sigortacılık platformu, sigortacılığın karmaşık ve anlaşılması zor dünyasını kolay ve anlaşılır hâle getirerek tüm bu önyargıları ortadan kaldırıyor. Nasıl mı? İşte detaylar…
Farklı şirket poliçelerini tek bir uygulamadan takip etme kolaylığı
Sektörde farklı içeriklerde ve kriterlerde poliçe sunan birçok firma yer alıyor. Dolayısıyla her poliçe farklı imkanlar ve hizmetler içerebiliyor. Alınan bir poliçeden etkili bir şekilde faydalanabilmek içinse poliçedeki hakları ve hizmetleri nasıl değerlendirmek gerektiğini iyi analiz etmek gerekiyor. Yeni sigortacılık platformu, müşteri odaklı bir bakış açısıyla yeniden tasarlanan paneliyle kullanıcılarının poliçelerini kolay ve anlaşılır bir şekilde yönetmelerini sağlayarak bu kafa karışıklığını önlüyor. Üstelik farklı şirketlerden yaptırdıkları poliçeleri tek bir panelden takip etmelerine olanak sağlayarak risk yönetimlerine hız ve pratiklik katıyor.
Görüntülü risk danışmanı ile hayattaki risklere karşı önlem alma imkânı
Poliçe sahibi kullanıcılar, genel olarak beklenmeyen ve/veya ani gelişen durumlarda sigorta şirketleriyle iletişim kurdukları için toplum genelinde ister istemez sigortacılık sektörüne karşı mesafeli bir duruş sergileniyor. “Bir sigorta şirketinin başınıza bir şey gelmeden de yanınızda olması mümkün” sloganından yola çıkan yeni sigortacılık platformu ise tüm kullanıcılarının hayatlarındaki potansiyel riskleri yönetmelerine destek olmayı amaçlıyor. Bu yönüyle adeta bir “risk yoldaşı” olarak tanımlayabileceğimiz platform, görüntülü risk danışmanıyla kullanıcılarının risk yönetimine destek sağlarken onlar için en uygun hizmet ve koşulların oluşturulmasında faydacı bir rol oynuyor. Üstelik platform sadece kullanıcıların kendileri için değil, risk altındaki varlıkları ve sevdikleri için de ücretsiz risk yönetimi desteği veriyor.
Hasar danışmanı ile tek tıkla canlı mesajlaşma ve bilgi alma kolaylığı
Kullanıcılarına “risk büyüktür sigorta” anlayışıyla yaklaşan yeni sigorta platformu; kullanıcılar ile onların risk altındaki varlıkları ve sevdiklerinin her şeyden önce güvende ve iyi olmalarını önemsiyor. Bu düşünceyle kullanıcıların, her durumda hiç tereddüt etmeden hasar danışmanlarına ulaşmalarını sağlıyor. Böylelikle kullanıcılar riskli durumlarda kendilerini asla yalnız hissetmiyorlar.
Anlaşmalı markalardan çok özel avantajlar
Yeni sigortacılık platformunun sağladığı imkanlar sadece uygulama dahilinde sınırlı kalmıyor. Aynı zamanda kullanıcıların sahip oldukları sigorta ürünleri ile ilişkilendirebilecekleri farklı markaların çok özel avantajlarına da sahip olabiliyorlar.
“Bir sigorta şirketinin başınıza bir şey gelmeden de yanınızda olması mümkün” sloganıyla yola çıkan Aksigorta, yeni nesil sigortacılık vizyonunu bir sonraki adıma taşıyacak projesi Aksigorta Mobil’i kullanıma sundu. Sigortacılık sektörünün karmaşık yapısının tamamen müşteri odaklı bir çözümle kolay, yalın ve erişilebilir bir formata dönüştürüldüğü bu yeni platformla;
- Karmaşık poliçe dünyası, kolay ve anlaşılır bir formatla yorumlanabiliyor.
- Kullanıcılar, başka şirketlerle yaptıkları poliçeleri de sisteme ekleyebiliyor ve böylece risk yönetimlerini tek bir adres üzerinden kolayca takip edebiliyorlar.
- Kullanıcılar, Aksigorta hasar danışmanlarını “risk yoldaşı” olarak düşünebiliyor ve her durumda ister Aksigorta acentelerinden isterlerse dijital kanallardan hasar danışmanlarına kolayca ulaşabiliyorlar.