08.04.2011 - 16:05 | Son Güncellenme:
Superbrands tarafından, 1993 yılından bu yana dünya çapında uygulanan ve bugün 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands (Süper Markalar) listesinin Türkiye sonuçları açıklandı. Ülkemizde 2005 yılından bu yana iki yılda bir yapılan Superbrands ( Super Markalar) listesinin 2010 yılı sonuçlarına göre, listeye giren tek inşaat ve gayrimenkul şirketi oldu.
Nielsen’ın tüketicilerin, bilinçli veya bilinçaltı arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markalar olarak tanımladığı süper markalar; marka değerinin ölçümü ve tüketici ile marka ilişkisini değerlendirmeye yönelik yaptığı çalışmalar sonucunda belirleniyor.
Bu verilerden yola çıkarak oluşturulan geniş bir listenin bir jüri tarafından ön elemeden geçirilmesiyle oluşan son listedeki markalar İstanbul, Ankara ve İzmir’de 18-56 yaş arasında ve tüm SES gruplarında 1.635 kadın ve erkekle yapılan araştırmalarda son halini aldı..
’nun Türkiye’nin tek inşaat ve gayrimenkul markası olmasını değerlendiren Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Biz inşaat sektöründe markasına en çok yatırım yapan, müşterisiyle en çok yüz yüze gelen ve toplumla ilişkileri en yüksek düzeyde olan şirketiz. Markalı konut trendini başlatmaktan, ekonomik krizde yatırım yapmaya kadar sektörde her zaman çok ciddi sorumluluklar alan ve konutta birçok yeniliğe imza atan bir marka olduk. Yapılan araştırmalarda Ağaoğlu’nu süper marka olarak takdir eden halkımıza ve jüride bulunan sektör liderlerine tüm çalışma arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum” dedi.