11.07.2017 - 11:42 | Son Güncellenme:
Otomobil Fuarları otomotiv üreticileri için önemli mi?
Medyanın etki alanının artmasıyla beraber otomobil fuarları üreticileri cezbetmeye devam edebilmek için pazarlama değerini artırmanın yollarını aramalı diyen BMW Genel Müdür Yardımcısı Hildegard Wortmann bunun harcanan paraya karşın kazanılan geri dönüş olduğunu, ne yapılması gerektiğini gözden geçirmeleri gerektiğini çünkü bazı fuarların doğru hedef kitleye hitap etmediğini ya da markaya doğru faydaları sağlamadığını sözlerine ekledi.
Citroen'in dizel satışları
Citroen şirket müdürü Linda Jackson'ın açıklamasına göre dizel motorlu Citroen otomobil satışlarında ciddi bir düşüş yaşanıyor. Dört yıl önce Avrupa'da satılan Citroen otomobillerin %70'lik bölümünün dizel motorlu araçlar olduğunu söyleyen Jackson bu rakamın günümüzde %50'lerde seyrettiğini belirtti.
Nissan Pulsar satışları
Nissan Pulsar hatchback ailesi Qashqai'den daha az verimli bir model fakat şirketin Birleşik Krallık Yöneticisi Alex Smith satışların oldukça iyi olduğunu belirtiyor.
Land Rover'in eşsiz kalma teklifi
Land Rover satışlarını artırmak fakat eşsiz bir marka izlenimini sürdürmek istiyor. Tasarım Müdürü Gerry McGovern uzun vadede güçlenmek için büyümeleri gerektiğini fakat Alman markalar seviyesinde büyümek istemediklerini, çok sesli olurlarsa marka değerinin diğer üreticilerden bir farkı kalmayacağını sözlerine ekledi.
Hazırlayan: Mehmet Can Kömürcü