07.05.2012 - 17:01 | Son Güncellenme:
Renault, Ocak – Nisan 2012 döneminde binek + hafif ticari araç segmentinden %18 pay elde etti.
- Binek araç segmentinde Renault markası, gerçekleştirdiği 22.993 adet satış adedi ile %16,1 pazar payı elde etti ve binek otomobil pazarında liderliğini sürdürdü.
- Fluence ve Symbol, Türkiye’nin en çok satan ilk 3 satan otomobil arasında yerini aldı.
Dacia markası
- Dacia, Ocak – Nisan 2012 döneminde toplam pazarda 7. sıradaki yerini korudu. Marka, Nisan ayında 2012’de 2.401 adet ve Ocak – Nisan 2012’de 7.734 adet satış ile %3,9 toplam pazar payı elde etti.
- Marka binek + hafif ticari araç pazarında, yılın ilk 4 ayında, geçen yılın aynı dönemine göre 1,3 puan artış kaydetti.
- Dacia’nın ezber bozan modeli Duster, 2012 yılında da orta sınıf SUV lideri olmaya devam ediyor. Kendi segmentinde her satılan her 3 otomobilden 1’i Duster. Yine kendi segmentinde satılan her 2 dizel araçtan 1’i Duster.