Otomobil Vespa’nın Yeni LX 150 Modeli Türkiye’de!

Vespa’nın Yeni LX 150 Modeli Türkiye’de!

06.09.2012 - 16:00 | Son Güncellenme:

En Ekonomik Vespa LX 150 Yenilendi, 3 Bin 650 Euro’ya Satışa Sunuldu!

Vespa’nın Yeni LX 150 Modeli Türkiye’de

Piaggio Grup çatısı altında geçtiğimiz yıl 65’inci yaşını kutlayan İtalyan motosiklet ikonu Vespa, şehir ulaşımındaki alışkanlıkları değiştiren tamamen yeniden geliştirilmiş yeni LX 150 ile Türkiye yollarındaki yerini aldı. Oldukça gelişmiş gövde konseptiyle tamamen çelikten yapılan ve en ekonomik Vespa unvanını alan LX 150, üstün yakıt tasarrufu, düşük emisyon seviyeleri ve ileri teknoloji ile donatılmış yeni motoruyla tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Vespa LX 150, Piaggio Stil Merkezi’ne ait yeni tasarımı ve zengin özel aksesuar yelpazesi ile 3 bin 650 Euro’dan başlayan fiyatlar ve Ferco Motor güvencesiyle Vespa tutkunlarının beğenisine sunuluyor.

Kurulduğu 1946 yılından bu yana her dönemde hep son teknolojiyi temsil eden Avrupa’nın en çok satan 2 tekerleklisi Vespa, erişilebilir ve klasik bir araç olma özelliğine sadık kalan yeni LX 150’yi Türkiye’de satışa sundu. Segmentinde sunduğu en yeni teknolojiyi mükemmel performansı, minimum tüketim ve emisyon değerleri ile destekleyen yeni Vespa LX 150, 150 cc’lik yeni motoru ile adeta geleceğin otomobil teknolojisine göz kırpıyor. Tek silindirli, 4 stroklu, hava soğutmalı, 3 valflı, elektronik yakıt enjeksiyonlu ve en yeni nesil ECU (motor beyni) ile gelişmiş haritalama, yakıt karışımı ve zamanlama yönetimini sağlayan yeni LX 150 artan servis aralıkları ve önceki nesillerine göre %30 oranında iyileşen yakıt tüketimi performansıyla da dikkat çekiyor.

Piaggio Stil Merkezi tarafından tasarlanan hatlarında markanın mirasını vurgulayan ve yeni tasarım fikirleriyle zenginleştirilmiş bir tarzı açığa çıkaran yeni Vespa LX 150, motorun orta kısmında gidondan çamurluğa kadar uzanan kabartmalı kapak olan köprüye odaklanıyor. Vespa motorlarında her zaman var olan, krom kaplamalı ve çamurluk üzerine sabitlenmiş olan arma ise yeni LX 150’nin eskilerden ilham aldığını kanıtlıyor. Yeni Vespa LX 150'de standart olarak kontrol panelindeki LED lambasıyla gösterilen motor kilidi hırsızlık önleme sistemi bulunuyor. Yeni Vespa LX 150, bacak koruması arka plakasında, günlük kullanım sırasında yağmurluk, güneş gözlüğü ya da eldiven gibi küçük objeleri saklamak için işlevsel ve oldukça kullanışlı bir torpido gözü de sunuyor. Siyah, beyaz, kırmızı, gece mavisi ve yeni yeşil renk alternatifleriyle satışa sunulan yeni Vespa LX 150, sunduğu özel aksesuarlarla ile de göz dolduruyor. Hakiki deri seleden, 4mm kalınlığındaki ön cama, zemin döşemesinden deri ve pamuktan yapılan üst kutu iç çantasına kadar birbirinden farklı aksesuarları ile yeni Vespa LX 150 kullanıcılarına konforlu seyahatler sunmayı da ihmal etmiyor.


Vespa LX 150 Teknik Özellikleri

VESPA LX 150 i.e.

Motor Tek silindir
4 strok, elektronik enjeksiyon
İç çap/strok 58/58.6 mm
Motor kapasitesi 155 cc
Maksimum krank mili gücü 8.750 rpm’de 9.5 kW (12.9 hp)
Maksimum Tork 6,250 rpm’de 12.8 Nm
Zamanlama sistemi Üstten tek kam mili (SOHC) - silindir başına 3 valf
Yakıt sistemi PI (Port Enjeksiyon) elektronik enjeksiyon
Soğutma Sistemi Basınçlı hava
Yağlama Karterli yağlama
Marj Elektrikli
Debriyaj Vibrasyon takozlu, otomatik kuru santrifüj kavrama
Şanzıman Tork sunuculu CVT
Taşıyıcı yapı Kaynaklanmış destekli çelik levha gövde
Ön süspansiyon Helisel yaylı ve çift etkili tek darbe emicili tek taraflı kontrol kolu
Arka süspansiyon Ayarlanabilir önyüklü ve helisel yay ve çift etkili hidrolik tek darbe emicisi
Ön tekerlek jantı Kalıp döküm alüminyum alaşım 2.50x11”
Arka tekerlek jantı Kalıp döküm alüminyum alaşım 3.00x10”
Ön lastik İç lastiksiz 110/70-11”
Arka lastik İç lastiksiz 120/70-10”
Ön fren Hidrolik olarak çalışan 200 mm ø paslanmaz çelik disk
Arka fren Mekanik olarak çalışan 110 mm ø silindir
Uzunluk/genişlik 1,770/740 mm
Sele yüksekliği 785 mm
Aks aralığı 1,280 mm
Yakıt deposunun kapasitesi 8.3 litre
Emisyon uygunluğu Euro 3