Geri Dön
SigortaFark ödemeden özel sigorta

Fark ödemeden özel sigorta

Axa Sigorta, ‘Sağlığım Tamam’ poliçesi olanların SGK anlaşmalı hastanelerde fark ödemeden sağlık hizmetinden faydalandığını ve 7/24 sağlık hizmeti aldıklarını açıkladı.

Fark ödemeden özel sigorta

Sağlık portföyünün her segmente hitap etmesini sağlamak amacıyla ‘Sağlığım Tamam’ sigortasını hayata geçirdiklerini belirten Axa Sigorta yetkilileri, “Müşterilerimizin SGK anlaşması olan özel hastanelerde fark ödemeden özel sağlık hizmetlerinden faydalanması ve nerede olurlarsa olsunlar ihtiyaç duydukları zaman 7/24 sağlık kurumlarına ulaşabilmesi sağlanmaktadır” açıklamasını yaptı.

SGK’lı olmak dışında hiçbir önkoşulu bulunmayan ürün kapsamında yatarak ve ayakta veya sadece yatarak teminatlı olmak üzere iki farklı poliçe imkânı sunulduğu belirtilen açıklamada, şu bilgiler verildi:

Mobil uygulama

“Çok uygun fiyatlarla sunulan bu sigorta kapsamında yatarak tedaviler anlaşmalı kurumlarda herhangi bir limit olmaksızın yüzde 100 karşılanmaktadır. Ürün, branşındaki benzerleri arasından Axa Sigorta’nın sektördeki en geniş anlaşmalı kurum ağına sahip olması ve hızlı provizyon süreçleriyle ayrışarak öne çıkmaktadır. ‘Sağlığım Tamam’ ürünü herkesin sağlığının biricik olduğunun farkındalığıyla ihtiyaçlara göre kişiselleştirilebilinen bir ürün olarak tasarlanmıştır. Ürün içerisinde sunulan ‘Sağlıklı Yaşam İndirimi’ sayesinde sigortalıları kendilerine daha iyi bakmaya ve sağlıklı bir yaşam sürmeye teşvik edilmektedir. ‘Sağlıklı Yaşam İndirimi’ kapsamında müşteriler yıllık sağlık harcamalarına ve tedavi giderlerine bağlı olarak, zaman içerisinde yüzde 50’ye varan kademeli indirimlerden faydalanabilmektedir. Bu ayrıcalıklı üründen daha geniş bir kitlenin faydalanabilmesi için Sağlığım Tamam’ın yaş sınırı 59’dan 65’e yükseltilmiştir.”

Sadece hasar anında zararı ödeyen sigorta şirketi anlayışının ötesine geçmek ve müşterilerinin hayatlarının her anında güvenebilecekleri bir çözüm ortağı olmak hedefiyle çalıştıklarını belirten Axa yetkilileri, şunları söyledi:

Dijital hizmet

“AXAFit mobil uygulaması üzerinden poliçe görüntüleme, talep gönderme, hasar bildirimi, fatura gönderimi, çağrı merkezi ile görüşme, anlaşmalı kurumları ve eczaneleri görüntüleme gibi standart sigortacılık işlemleri tek bir uygulamadan gerçekleştirilebilmektedir. Uygulama, kullanıcıların sigorta ürün ve hizmetlerine yönelik ihtiyaçları karşılamanın yanısıra profesyonel bir sağlık asistanına benzer bir hizmet sunarak fark yaratmaktadır. Uygulama içerisinde kullanıcılara rehberlik edecek blog içerikleri, güncel konular hakkında makaleler, en yeni spor etkinlikleri, iyi yaşam önerileri, antrenman videoları yer almaktadır. AXAFit, kullanıcıların kendileri için günlük adım ve su tüketimi hedefleri koyabilmesi; kişiye özel antrenman programı gibi kişiselleştirilebilir özellikleri sayesinde kullanıcıların günlük yaşamının bir parçası haline gelmektedir. Kurumsal sosyal sorumluluk çerçevesinde hayata geçirilen Dünya İçin Hareket Et projesi kapsamında uygulama kullanıcıların attıkları adımlarla ne kadar karbon emisyonu tasarrufu yaptıklarını hesaplayabilecekleri biçimde güncellenmiştir. Ayrıca uygulamanın sigortacılık işlemleri dışında kalan tüm alanlarına, AXA Sigorta müşterisi olmayan kullanıcılar da erişebilmektedir.”

Yetkililer, salgınla önemi daha iyi anlaşılan sağlık konusunda müşterilerine ihtiyaç duydukları konuda ayrıcalıklı dijital hizmet sunduklarını da kaydettiler.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler