22.03.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
“Tüm dünyada sosyal hayattan, iş yapış şekillerine kadar birçok etkinliği derinden etkileyen pandemi sürecinde, teknolojinin hayatımıza sağladığı kolaylıkların farkına daha iyi vardık. Sektör ve meslek kolu fark etmeksizin dijitale ayak uyduramayan şirketlerin piyasada uzun ömürlü olamayacağı sinyallerini de bu dönemde gördük.”
Akkaya, Koru Sigorta olarak teknolojiyi hizmet kalitesini artırıcı şekilde kullandıklarını belirtti ve önümüzdeki günlerde Koru Sigorta mobil uygulamasının yeni yüzü ile yayında olacağı müjdesini verdi:
“Koru Sigorta mobil uygulamamız ile operasyonel süreci azaltarak hizmet kalitemizi artırdık. Amacımız, acentelerimiz ile birlikte sigortalılarımıza maksimum seviyede ve maksimum kalite ile hizmet vermek, hasar sonrası yaralarını sarmak adına hızlı aksiyon alıp ödemeleri hızlı bir şekilde gerçekleştirecek şekilde teknolojiyi kullanmak.”