Sigorta Koru Sigorta hizmet kalitesini teknolojiyle destekliyor

Koru Sigorta hizmet kalitesini teknolojiyle destekliyor

22.03.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Pandemi sürecinde en fazla üzerinde durulan başlıkların, uzaktan çalışma, teknolojik altyapı ve internet kullanımı olduğunu ve şirketlerin dijital yatırımlarının daha çok önem kazandığını belirten Koru Sigorta Bilgi Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Kürşad Akkaya, şunları söyledi:

Koru Sigorta hizmet kalitesini teknolojiyle destekliyor

 

“Tüm dünyada sosyal hayattan, iş yapış şekillerine kadar birçok etkinliği derinden etkileyen pandemi sürecinde, teknolojinin hayatımıza sağladığı kolaylıkların farkına daha iyi vardık. Sektör ve meslek kolu fark etmeksizin dijitale ayak uyduramayan şirketlerin piyasada uzun ömürlü olamayacağı sinyallerini de bu dönemde gördük.”

Haberin Devamı

Akkaya, Koru Sigorta olarak teknolojiyi hizmet kalitesini artırıcı şekilde kullandıklarını belirtti ve önümüzdeki günlerde Koru Sigorta mobil uygulamasının yeni yüzü ile yayında olacağı müjdesini verdi:

“Koru Sigorta mobil uygulamamız ile operasyonel süreci azaltarak hizmet kalitemizi artırdık. Amacımız, acentelerimiz ile birlikte sigortalılarımıza maksimum seviyede ve maksimum kalite ile hizmet vermek, hasar sonrası yaralarını sarmak adına hızlı aksiyon alıp ödemeleri hızlı bir şekilde gerçekleştirecek şekilde teknolojiyi kullanmak.”