Sigorta ‘Sigortacılıkta kişisel ihtiyaçlar önemli’

‘Sigortacılıkta kişisel ihtiyaçlar önemli’

16.05.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Ray Sigorta’dan yapılan açıklamaya göre, herkes için aynı teminatları sunan ve tek bir model üzerinden ilerleyen sigortacılık anlayışının geçmişe karıştığını savunuluyor.

‘Sigortacılıkta kişisel ihtiyaçlar önemli’

Ray Sigorta yeni reklam filminde iş yerinin ihtiyaçlarıyla aynı ‘kafada’ olmayan bir çalışanı, araba alırken ‘açıkta kalan’ bir esnafı ve evine pek de ‘oturmayan’ bir koltuk sipariş eden ev sahibini, esprili bir dille anlatıyor. Ne eksik ne fazla, tam da ihtiyacına göre güvence isteyenleri #buRAYa diyerek Ray Sigorta’ya çağırıyor. Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “Sigortacılık artık tek tip ürünle rekabetin ötesinde. Kişilerin ihtiyaçlarını gözetmek, doğru bir kapsamla öneri sunmak ve doğru fiyatlama yapmak önem kazandı. Hepimizin yaşam döngüsündeki mevcut pozisyonu birbirinden farklı. Bu doğrultuda ihtiyaçlarımız ve önceliklerimiz de birbirinden ayrı. Ray Sigorta olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümleri piyasa dinamiklerine uygun olacak şekilde değerlendiriyoruz. Herkese aynı ürünü önermek yerine, belirli ihtiyaçların farklılaştığı grupları hedefleyebiliyor ve daha fazla kişiye ulaşarak fark yaratıyoruz. Bu bakış açımız doğrultusunda hazırladığımız yeni reklam filmimizde ‘Ne eksik ne fazla tam da ihtiyacınıza göre bir sigorta için #buRAYa’ diyoruz” ifadelerini kullandı. Tek tip çözüm önerilerinin sigorta sektöründe iletişim yöntemlerinde de sıkça rastlandığını belirten Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “Müşterilerimizin en büyük ihtiyacı güven duymak” dedi.

Yazarlar