25.06.2013 - 08:57 | Son Güncellenme:
Bundan hemen hemen 10 sene önce Aycell ile Aria’nın bir çatı altında toplanması ile oluşturulan cep telefonu operatörü Avea, oldukça riskli ve cesaret isteyen bir hamle ile hem logosunu hem de soğanını değiştirme kararı aldı.
Hiç şüphe yok ki Logo bir markanın neredeyse tüm imajını sergilediği bir araçtır. İster yeni kurulmuş isterse köklü bir marka olun, logo değiştirmenin altında ciddi sebepler yatmadığı sürece bu değişime başvurmak hem kullanıcı açısından hem de piyasadaki imaj açasından pekte olumlu karşılanmaz. Ancak Avea 10 senelik geçmişine güvenecek ki bir anda hem logosunu hem de sloganını değiştirerek yepyeni bir Avea olarak karşımızda. Yukarıda da belirttiğim gibi mottosu'nu da “Hayat değişir Avea’yla” olarak belirleyen Avea, 21 Haziran 2013 itibariyle yeni sembolünü logosu ile birlikte resmi olarak kullanmaya başladı.