Vitrin Şıklığın son durağı

Şıklığın son durağı

23.10.1999 - 00:00 | Son Güncellenme:

Şıklığın son durağı

Şıklığın son durağı
Şıklığın son durağı
Erkek giyiminin ünlü markası Hugo Boss'ın İstanbul mağazası, düzenlenen bir kokteyl ile Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi'nde açıldı.

Hugo Boss tüm dünyada erkeklerin tercih ettiği önemli giyim markalarından biri... Firmanın İstanbul mağazası da 19 Ekim Salı günü düzenlenen bir kokteyl parti ile açıldı. Üç kata yayılan ve toplam 390 metrekarelik bir alana sahip olan mağaza Boss konseptine uygun olarak dizayn edilirken, mağazada Boss 1999 sonbahar - kış koleksiyonu, özel Baldessarini bölümü ve Hugo Boss'un değişik etiketler altında üretilen kıyafetleri sergileniyor.
Her türlü yaşam biçimine hitap etmeyi amaçlayan Hugo Boss, moda yelpazesini markanın kimliğini ve üstünlüğünü göz önüne seren parfüm, göz makyajı malzemeleri, saatler, ayakkabılar ve deri eşyalardan oluşan aksesuvarlarla tamamlıyor. Uluslararası defileler ve çarpıcı reklam kampanyaları ile desteklenen ve her üç markası da yakından tanınan Hugo Boss'ın kıyafetleri filmlerde de ünlü yıldızların üzerinde, oldukça geniş bir izleyici kitlesine hitap etmekte.
Dinamik, başarılı ve uluslararası imajı ile tanınan Hugo Boss aynı özelliklere sahip olan ve aynı ruhu yansıtan Formula One'a da aktif destek veriyor. 1999 - 2000 sonbahar - kış sezonuna bu üç markasıyla oldukça iddialı bir şekilde giren Hugo-Boss markalarının belirgin özellikleri ise şöyle:

  • Boss Sport:
  • Bu sezon ilk kez vitrinlere çıkacak olan Boss'un yeni etiketi Boss Sport, güçlü bir teknik araştırma ve geliştirme kavramı ile sofistike ve alçakgönüllü bir moda duygusunu birleştirmeyi amaçlarken kendi içinde de Millennium, Frozen ve Felted olmak üzere üçe ayrılmış. Millennium'da geleceğe yönelik bir vizyon düşünülürken ceket, triko ile aksesuvarlara metal ve kağıt izlenimi vermek için değişik malzemeler kullanılmış. Sokak kıyafetlerinde koruyucu özellikler ön plana çıkartılırken renkeler de metalik görünümlü koyu mavi, gümüş ve siyah olarak seçilmiş. Frozen'de kullanıcıyı rahat ettiren, ısıtan, hafif ancak sıcak kumaşlara yer verilmiş. Özellikle su geçirmez kumaşlar kullanılmış ve paltolar, jarse gömlekler ve Norveç desenli kazaklara ağırlık verilmiş. Sokak giysilerinin beyaz, gri ve mavi gibi soğuk renkleri, aksesuvarlarda kullanılan bej tonlarıyla ısıtılmış. Felted'de ise yün kumaşlar çarpıcı moda özellikleri yaratacak şekilde geliştirilmeye çalışılmış. Aprelenmiş pamuklular ve yünlüler son derece hafif seçilirken, trikolarda kırmızı, yeşil ve hardal sarısı gibi çarpıcı renkler kullanılmış.

  • Boss:
  • Giyimde yeni bir dönemin amaçlandığı bu koleksiyonda klasik ve geleneksel moda ile gündelik moda arasında bir köprü oluşturmak amaçlanmış. Çağımızın rahatlığı, kolaylığı ve bireyselliği ön planda yer alırken yeni neslin rahalığa olan düşkünlüğü temel ilke olarak belirlenmiş. Mümkün olduğu kadar dökümlü ve az şekillendirilmiş rahat kesimler, düz ceketler, doğal omuz hatları, düz ve geniş pantolonlar kullanılırken, rahatlık özelliğine katkıda bulunan doğal ve esnek malzemeler seçilmiş. Koleksiyonda çarpıcı renklerden kaçılarak gri, koyu yeşil, koyu kırmızı ve mavi tonları tercih edilmiş.

  • Baldessarini:
  • Koleksiyonda Vicunia kaşmiri, kaşmir - yün - ipek karışımlar, iyi kalitede lambswool ve tüylü apreli Super 150 ve Super 120 kumaşları tercih edilmiş. Ceketler ve takımlarda doğal olarak konfor ön planda yer alırken daha yüksek bir bel çizgisi belirlenmiş ve flanel grinin tüm tonlarıyla siyah, zeytin, koyu kırmızı ve gece mavisi gibi renkler seçilmiş. Paltolarda ise astarsız, reglan kollar veya kısa boylar ile değişik bir tarz yaratılmaya çalışılmış. Bu kışın en önemli trendlerini ise trikolar belirlemiş. Kaşmir, kaşmir - ipek ve kaşmir - yün karışımından polo ve balıkçı yaka süveterlerde siyah zeytin, grafit ve kırık beyaz gibi koyu renkler özellikle vurgulanmış.