Kariyer Verimli çalışmanın yolu önem sırası!

Verimli çalışmanın yolu önem sırası!

02.05.2013 - 14:26 | Son Güncellenme:

İş hayatınızda daha verimli çalışmanın anahtarı düzgün ve sistematik çalışmadan geçiyor.

Verimli çalışmanın yolu önem sırası

Yetiştirmek zorunda olduğunuz işler için bir sıralama yapın. Önceliği zor ve başlamak istemediklerinize verin. Kafa yormanız gerektirecek ve sizi strese sokacak işlere öncelik vermek, zaman planlamanız açısından çok faydalı olacaktır.

Masa düzeniniz çalışmanızı etkileyen en önemli faktörlerden. Genelde bilgisayar sistemlerinde ugulanan masaüstü mantığını ofis ortamına yansıtırsanız çalışmalarınızın daha hız kazandığını fark edeceksiniz. Örneğin çok kullandığınız eşyaları çekmece yerine kolay erişilebilen yerlere koyduğunuzda dikkatinizi dağıtmadan işinize devam edebilirsiniz.

Haberin Devamı

Rahat çalışma koşulları için tıklayın..


Mesleğinde başarılı olmuş insanların ortak özelliği bir ajandaya sahip olmaktan geçiyor. Burada en çok kullanılan yöntem ise yapılacaklar listesi.

Yapılacaklar listesi size işlerinizi sıraya koyma ve önem sırası belirleme özelliği katıyor. Bu özellik sayesinde planlı ve düzgün bir çalışma sistemi otomatik olarak oluşuyor ve hız kazanmanıza yardımcı oluyor.

İşlerinizde önem sırasını kazanmak, yani çalışmalarınızı zordan kolaya doğru sıralamak size keyifli bir çalışma imkanı sağlayabilir. Zor olan işleri günün erken saatlerinde bitirmek günü güzel ve stressiz geçirmeniz için avantaj sağlayacaktır. Aksi taktirde yorucu işleri güne yaymak, bütün gününüzü ve enerjinizi bitiren bir etken olacaktır.