Teknoloji Facebook, canlı yayınlara da reklam yerleştirecek

Facebook, canlı yayınlara da reklam yerleştirecek

27.02.2017 - 16:30 | Son Güncellenme:

Sosyal paylaşım platformu Facebook, uzun süreli videoların ardından yapılan canlı yayınlara da reklam vermeyi planlıyor. Facebook, hatta canlı yayına yerleştirdiği reklam gelirinin yüzde 55'ini yayıncıya vermeyi planlıyor.

Facebook, canlı yayınlara da reklam yerleştirecek

Facebook, canlı yayınlara da reklam vereceğini açıkladı. Facebook, canlı yayın yapan kullanıcılara da belirli şartları oluşturmaları durumunda reklam gelirlerinde pay verecek. Bunun için kullanıcının en az 2000 takipçiye sahip olması ve yakın zamanda yapılan bir canlı yayında 300 kişi tarafından izlenmesi gerekiyor. Reklam alacak yayının da en az 4 dakika yayınlanmış ve en az 300 izleyiciye sahip olması gerekecek.

Haberin Devamı

Şartlar sağlandığında kullanıcı canlı yayınında en az iki dakika arayla 20 saniyelik reklama yer verebiliyor. Yayıncılar reklam gelirlerinin yüzde 55'ini alırken, Facebook geri kalan yüzde 45'i alacak.