Ege İhtiyaçlara göre değişim zamanı

İhtiyaçlara göre değişim zamanı

16.09.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Doğrucan Mobilya çalışanları iki günlük eğitim seminerinde bir araya geldi. Yönetim Danışmanı ve Eğitmen Fırat Çapkın, pazarlama, satış ve finans konularında yönetim kadrosuna eğitim verdi.

İhtiyaçlara göre değişim zamanı

Doğrucan Mobilya çalışanları iki günlük eğitim seminerinde bir araya geldi. Yönetim Danışmanı ve Eğitmen Fırat Çapkın, pazarlama, satış ve finans konularında yönetim kadrosuna eğitim verdi. Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Doğru’nun değişim için kararlı olduğunu belirten Çapkın, “Taner Cerlet’in genel müdürlüğe atanması ve beraberinde Cüneyt Aytekin, Seçkin Arıcı, Levent Yılmaz, Ladin Daşkan, Ali Yaşar Şen ve Hakan Türen gibi işini bilen isimlerin yönetim kadrosuna dahil edilmesi, değişimin ne kadar profesyonelce gerçekleştiğini gösteriyor” dedi. Şirketin büyüme stratejilerini geliştirme ve pazarlamanın hünerlerini kullanma eğitimlerinde; dijital pazarlama, sosyal medya yönetimi, Y ve Z nesil pazarlama yöntemleri uygulamalarla gösterildi. Müşterilerin bilinçaltını olumlu yönde etkileme tekniklerini de anlatan Çapkın, şöyle konuştu:

Haberin Devamı

Bilinçaltı olumlama

Dünya devi otomobil markalarından biri, showroomlarda erkeklerin ilgisini yüksek düzeyde neden çekemediklerini Almanya’daki ULM Üniversitesi Nöroloji Bölümü ile araştırdı. Deneklerin başına sensörler takılıp, araç modelleri tek tek gösterildi. Bu araştırma analizi ve sonuçlarına göre de marka showroomlarını yeniden düzenledi. Doğrucan’ın da bu ve benzeri çalışmalarla müşterilerin ihtiyaçlarına göre ürün ve markalarını konumlandırmasını amaçlıyoruz.”