Geri Dön
EgeSektörün ilk markası; O’nail Tırnak&Estetik Center

Sektörün ilk markası; O’nail Tırnak&Estetik Center

Firma yetkilileri, ilham veren ve insan ruhunu zenginleştiren bir marka olmak istediklerini belirtti: Biz yatırımcılarımıza kazandıran fırsatlar sunuyoruz. Hedefimiz 2023 yılına kadar 35 şubeye ulaşmak

Sektörün  ilk markası; O’nail Tırnak&Estetik Center

Kendi sektörü içinde farklı bir şirket olma yolunda ilerleyen O’nail Tırnak&Estetik Center, profesyonel ekibi ve altyapısıyla iddialı...

- Firmanızın kuruluş ve gelişim süreci hakkında bilgi alabilir miyiz?

O’nail, profesyonel ekibi ve altyapısı sayesinde bir yıl gibi kısa bir süre içerisinde adını duyurmayı başardı. İnsanların bir araya gelebilecekleri, sohbetlerine ev sahipliği yapabilecekleri ve alışagelmişin dışında bir mekân yaratmak amacıyla, tarzını ortaya çıkardı. O’nail, kurulduğu tarihten itibaren kendi sektörü içinde farklı bir şirket olma yolunda ilerledi. Sadece tırnak ve estetik alanında değil, zengin bir hizmet yelpazesi ve deneyimi de sunuyor. Hedefimiz, ilham veren ve insan ruhunu zenginleştiren bir marka olmak. O’nail ailesi, Bursa’daki mağazasıyla büyümeye başlamış ve Türkiye’nin dört bir yanına yayılmak için güçlü altyapılar oluşturmuştur. Sektörün dünyadaki gelişimini yakından izleyen O’nail; protez tırnak, P. Nail Polish, kalıcı makyaj, P. MakeUp, manikür-pedikür, ipek kirpik ve lazer epilasyon hizmetlerini, bünyesine kattığı markalar ve eğitimli uzman ekibi ile müşterilerine sunmaktadır.

- Firmanız franchise vermeye ne zaman ve nasıl başladı?

2018 yılında kurulan firmamız, ilk franchise anlaşmasını 2019 yılında yaptı ve şubeyi hemen yılın son çeyreğinde Bursa’da açtı. Mağaza konseptimiz ve kurumsallaşma yolunda büyük bir hızla ilerleyen markamız, yeni franchise anlaşmaları ile büyümesini sürdürüyor.

4 şube, 80 çalışan

- Şu an kaç şubeniz, kaç çalışanınız var?

2021 yılı itibariyle 4 şubemiz bulunuyor. Tüm şubelerimizdeki istihdam sağladığımız toplam personel sayımız ise 80’e ulaşmış durumda.

- Franchise yatırımcılarınızda aradığınız kriterler neler?

İşletmenin başında durabilecek, enerjik, çalışmayı seven, dürüst, takım çalışması ve ekip ruhuyla hareket edebilen yatırımcılar bizim için öncelikli.

- Sizce girişimcilerin firmanızı tercih etme nedenleri...

Henüz yeni gelişen bir sektördeyiz. Türkiye’de bu işi tam anlamıyla bilen yok. Bizim tarzımızda sektörde başka franchise veren bir işletme yok. Tırnak Center olarak bu işi ilk yapan biziz. Biz, yatırımcılarımıza kazandıran fırsatlar sunuyoruz. O’nail olarak Türkiye’nin bir numaralı tırnak salonu olmakla birlikte sektörün dijital yüzüyüz.

‘Her destek veriliyor’

- Firmanız bünyesinde franchise sistemiyle açılacak bir mağazanın ortalama maliyeti nedir?

400 bin-1 milyon lira arasında olmakla birlikte, açılacak metrekare ölçülerine bağlı olarak maliyetler değişmektedir.

- Franchise alanlara ne gibi destekler sağlıyorsunuz?

Anahtar teslim mağaza veriyoruz. Bunun yanı sıra tüm sosyal mecralar, web sitesi ve bu sosyal mecraların yönetimi için ekstra destek sağlıyoruz. Nasıl ilerlemeleri gerektiğini, kampanyalar, fiyat politikası, reklam bütçelendirme, potansiyel müşterilerine ulaşmaları için en uygun ve hızlı yöntem tavsiyeleri, personel desteği ve bu personelin eğitimlerini veriyoruz.

- Onları nasıl denetliyorsunuz?

Tüm bayilerimizde özel kamera sistemleri kurulu. Ayrıca, kullanmış oldukları rezervasyon motoru entegre olarak çalışmaktadır. Profesyonel ekibimiz, şubelerimizi yılda en az 2 kez denetliyor, ayrıca şubelerimiz gizli müşteri şeklinde de yıl içerisinde denetleniyor.

Sektörün  ilk markası; O’nail Tırnak&Estetik Center
‘Dijital mecrada yerimizi alacağız’

- Sizden franchise alanların başarılı olması için nelere dikkat etmeleri gerekir?

İşletmenin başında bire bir kendilerinin olması yeterli. O’nail ailesi olarak bizden franchise alanların başarıyı kaçırmaları olanaksız.

- Önümüzdeki dönem hedefleriniz nelerdir?

2023 yılına kadar hedefimiz 35 şube. İstanbul, Ankara ve İzmir gibi yüksek potansiyel taşıyan şehirlerde şubelerimizi artırmayı hedefliyoruz. Dijitalleşen çağla birlikte, e-ticaret platformları, online randevu sistemleri ve mobil uygulamalar gibi dijital mecralarda da yerimizi almaya başlayacağız.

‘Büyüme devam edecek’

- Peki, girişimciler neden bu alanda franchise almalı?

O’nail Tırnak&Estetik Center’ın kanıtlanmış bir iş modeli var. Sürekli büyüyen pazarımızla, sürdürülebilir nakit geri dönüşü sağlıyoruz. Rusya, Amerika gibi büyük nüfuslu ülkelerde oturmuş olan bu sistem, Türkiye’de daha yolun başında. Bu durum da, bu sektöre atılan ve profesyonel altyapı ile ilerleyen herkese uzunca bir dönem kazanç sağlayacak.

- Sektörün Türkiye’de son dönemde geldiği noktayı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Tırnak ve estetik sektörü, Türkiye’de hızla büyümeye devam ediyor. 2019-2021 yılları arasında sektör yüzde 150’lik bir büyüme yaşadı ve bu artış devam edecektir. Halkımızın nail art, protez tırnak, kalıcı oje gibi işlemlere, sosyal mecralarda ve günlük hayatta da popülerleşmesi ile birlikte, ilgisi arttı. 2022 yılında ise bu sektörün popülerliğinin daha da artacağını ve önceki senelere göre 2 katına çıkacağını öngörüyoruz.

bu haberleri kaçırma

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler