17.01.2022 - 03:51 | Son Güncellenme:
CRM, Müşteri ilişkileri geliştirme ve yönetimi anlamı taşımaktadır. Şirket bünyesinde bulunan müşterilerle potansiyel müşteriler arasında ticari faaliyet alanlarını genişleterek ilişkileri güçlendirmeyi amaç edinmektedir. CRM uygulama teknolojileri, firma ile müşterileri arasındaki diyaloğun her yönden gelişmesini sağlamaktadır.
CRM Ne Demek, Açılımı Nedir?
CRM; firma ve müşteriler arası diyalog yönetim teknolojisi demektir. Müşteri deneyim ve tecrübelerini mail, telefon ya da telekonferans yöntemleriyle koruyup geliştirmeyi hedeflemektedir.
CRM açılımı; Customer Relationship Management şeklindedir. Türkçe anlamı ise mevcut – potansiyel müşteri ilişkileri yönetimi olarak açıklanabilmektedir. CRM, firmalar arası ilişkilerin korunup geliştirilmesini kolay yoldan kazandıran bir teknik sistemdir.
CRM Ne İş Yapar, Ne İşe Yarar?
CRM teknolojisi, yeni nesil ticari faaliyetlerin geliştirilmesi ve tekniklerin korunmasını sağlamaktadır. CRM uygulama sayesinde müşteri iletişim kalite ve güvenliğini sağlayabilir, geliştirme tekniklerini öğrenebilirsiniz.
CRM teknolojisi, firmalara mail, telefon ve diğer iletişim ayrıntılarını kolaylıkla yönetebilmeyi sağlamaktadır. Müşteri ilişkileri yönetim teknolojisi CRM sayesinde potansiyel müşterileriniz arasında geliştirme beceri teknikleri kazandırmaktadır. Ayrıca hangi müşteriyle ne aralıkta telefon- mail ya da konferans yaptığınızı öğrenebilmeyi sağlamaktadır.