EkonomiAkbank’tan görüntülü telefon bankacılığı hizmeti

Akbank’tan görüntülü telefon bankacılığı hizmeti

30.07.2009 - 17:35 | Son Güncellenme:

.

Akbank’tan görüntülü telefon bankacılığı hizmeti


Akbank, 3G’nin uygulamaya girmesiyle birlikte görüntülü telefon bankacılığı hizmeti vermeye başladı.
Akbank’ın 3G teknolojisi ile getireceği yeniliklere ilişkin basın mensuplarına bilgi veren Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, 2009 ile beraber hem görüntülü telefon bankacılığı hem de mobil bankacılık çalışmalarına başladıklarını söyledi.
Fish kartın bir etkinliği için Bodrum’da bulunan ve 3G’nin kendilerine yeni bir kulvar açtığını dile getiren Binbaşgil, şunları kaydetti:
“3G bizim hayal ettiğimiz ortamı yaratıyor. 3G konusunda çok enteresan hizmetlerimiz var. Bir kere bugün itibariyle görüntülü Call Center uygulamasına geçtik. Görüntülü telefonla müşterilerimiz cep telefonlarından görüntülü aramayı seçip 444 25 25’i aradıklarında karşılarına çıkacak ’görüntülü işlem menüsü’ üzerinden görerek bankacılık işlemlerini yapabilecekleri gibi, dilerlerse müşteri temsilcilerimize görüntülü olarak bağlanarak işlemlerini yüz yüze de gerçekleştirebilecekler. Call Center’ımızda bine yakın arkadaşımız görev yapıyor.  Akbank, bütün bu operatörlerle bu hizmeti vermeye hazır. Turkcell bugün hazır.
Diğer operatörler de hazır olduğunda onlarla da bu hizmeti başlatacağız.”

Haberin Devamı

“İŞİTME ENGELLİLER DE İŞLEMLERİNİ GÖREREK YAPACAK”
İşitme engelli müşterilerin işlemlerini görerek yapabilmeleri için de hizmet vereceklerini bildiren Binbaşgil, “İşitme engelli müşterilerimizin işlemlerini kendilerinin yapabilmesini sağlamak için işaret dili kullanan bir ekip oluşturmak üzere çalışmalarımızı başlattık. Bu önemli hizmeti en kısa zamanda hayata geçireceğiz” dedi.

SİMGE İLE PİYASA YORUMUHakan Binbaşgil, yarattıkları teknolojik karakter olan “Simge” ile de günlük piyasa yorumlarının takip edileceğini belirtti.  Binbaşgil, “İnternette okuduğunuz yorumları telefonunuza görüntülü olarak getiriyoruz. Dakikalarca Call Center’ı dinleme kalkıyor. Tamamıyla bilgisayarda yarattığımız ’Simge’ karakterinde avatar teknolojisini kullandık.  Sabancı Center’dan yayın yapan bir piyasa uzmanı olarak kurguladığımız bu karakterin önüne herhangi bir yazıyı koyduğunuzda Türkçe okumaya başlıyor. Piyasa uzmanı olarak kurguladığımız bu karakterle müşterilerimiz günlük piyasa yorumunu her gün takip edebilecek” diye konuştu.

Haberin Devamı

EN YAKIN AKBANK’A CEPTEN HARİTA İLE ULAŞIMwap.akbank.com.tr ziyaretçilerinin, 4 kilometre mesafedeki en yakın tüm Akbank lokasyonlarını harita üzerinde görmelerine de imkan sağladıklarını belirten Binbaşgil, müşterilerin istekleri doğrultusunda 3G ile sınırsız hizmet alanı oluşturulabileceğini vurguladı.
Akbank’ın özgür bankacılık konsepti ile müşterilere istedikleri yerde istedikleri zaman hizmet vermeyi hedeflediklerini ifade eden Binbaşgil, 3G ile bunu daha pratik bir boyuta getirme imkanları bulunduğunu anlattı.  Binbaşgil, Türkiye’nin genç nüfusunun kendileri için bir avantaj olduğunu, müşteri artırma hedefi koyduklarını vurgulayarak, “Akbank ileriye yönelik hedeflerinde yeni müşterileri olmasını istiyor. Teknoloji kullanan, zamanı kısıtlı bir kesim var. Onlar da bizim müşterimiz olsun istiyoruz. 3G gibi yeni teknolojiler Akbank’ın müşteri kazanımı için önemli diye düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
Binbaşgil, 3G ile kapasite, verimlilik artışı ve katma değerli hizmet sağlanacağını da sözlerine ekledi.

KEŞFETYENİ
Ünlü oyuncu trafikte çıldırdı! Küfürler yağdırdı...
Ünlü oyuncu trafikte çıldırdı! Küfürler yağdırdı...

Cadde | 03.06.2025 - 10:49

İlker Aksum, İzmir'in Urla ilçesinde trafikte bir sürücüyle tartıştığı görüntülerle sosyal medyada gündem oldu.

Yazarlar