Ekonomi Avea: Numara taşımada rakipleri ikiye katladık

Avea: Numara taşımada rakipleri ikiye katladık

28.02.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Avea’nın 2011 yılında pek çok konuda birinci olduğunu belirterek, “Avea müşteri sayısı büyümesinde pazarın birincisi oldu. Numara taşımada en yakın rakiplerini ikiye katladı. Faturalı müşterilerin tercihi oldu. Konuşturma süresinde birinci oldu ve data gelirinde yüzde 146 artış yakaladı” dedi.

Avea: Numara taşımada rakipleri ikiye katladık

Ata Demirer’in Avea için 4 farklı karakterle yer aldığı yeni reklam filmlerinin tanıtıldığı basın toplantısında konuşan Ertürk, eğlenerek çalışmanın Avea’yı büyüttüğünü dile getirerek, “2012 yılı boyunca yapacağımız yatırımların habercisi olarak, 2011’de de yaptığımız yatırımların sonucu ortaya çıkan deneyimi, iyileşmeyi böyle bir eğlenceli formla anlatmak istedik” dedi.
Ertürk, reklamların bayi, çağrı merkezi, GSM teknolojileri ve kapsama kalitesi ile ilgili olduğunu kaydederek, bu reklam filmlerinin müşterilerinden öğrendikleri üzerine kurdukları bir strateji olduğunu, müşterilerin operatör hizmetinde en çok bu konulara önem verdiğini anlattı.
Ertürk, ‘Avea çalışıyor’ ana fikrinin Ata Demirer ile devam edeceğini belirterek, “2012’de, 2011’de yaptıklarımızı katlayarak devam edeceğiz” dedi.

‘Güvenlikçi şivesinde zorlandım’
Reklam filmlerinde biri kadın 4 karakteri canlandıran oyuncu Ata Demirer, “Bir mizahçının en çok istediği fırsatlardan biri didaktik olmayıp aynı zamanda eğlenceli de olabilen reklamlar çekmektir. Güvenlikçi karakterinin şivesinde zorlandım, en çok eğlendiğim karakter ise kadın karakteri oldu” dedi.
Reklamları çeken TBWA ISTANBUL’un Kreatif Direktörü Emre Kaplan kampanyayı şu sözlerle anlattı:
“Hepimiz çalıştığımız şirketlerde, ‘esas işi biz yapıyoruz, biz olmasak sistem çöker’ diye düşünürüz. Ata’nın canlandırdığı karakterler tam olarak bu görüşte.”