Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo’nun, en sevilen atıştırmalıklarından Lay’s, lezzetiyle olduğu kadar Türkiye topraklarında hayata geçirdiği tarımsal sürdürülebilirlik uygulamalarıyla da katma değer yaratıyor. Türkiye’nin dört bir yanındaki patateslerle, özenle üretilen Lay’s, bu topraklara, çiftçilere ve doğaya katkı sunuyor. Bu yolla yerel üretimin devamlılığını sağlarken bir taraftan da üretimi destekleyen Lay’s, daha az kaynak tüketimiyle daha fazla verim sağlamanın mümkün olduğunu gösteriyor.
Lay’s tüketiciye en iyiyi sunmayı amaçlarken; çevreye, çiftçilere ve tedarikçilere yatırım yapmayı sürdürüyor. PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Osman Dilber, “Lay’s olarak, tüketicilerimize en iyi ürünü sunabilmek adına en kaliteli hammaddeye ulaşmak ve çevreye karşı olan sorumluluğumuzu en üst düzeyde yerine getirmek için birlikte çalıştığımız çiftçilere ve tedarikçilere yatırım yapıyoruz; tarımsal sürdürülebilirlik konusundaki çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. PepsiCo olarak, dünyanın en büyük tarım işletmelerinden biriyiz. Ülkemizde binlerce çiftçiyle, 22 şehirde, 4.000 hektar alanda Türkiye’deki cipslik patates üretiminin
yüzde 60’ını gerçekleştiriyoruz. Özenle yetiştirilen patateslerimizden üretilen ürünlerimizin eşsiz lezzetinin sırrı da bu yerel üretimimizden kaynaklanıyor. Biz Lay’s olarak yerel üretimin öneminin ve gerekliliğinin farkındayız. Ülkemizin patateslerini, patates üretimini korumaya ve geliştirmeye de kararlıyız’’ diye konuştu.