26.05.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Tanı Pazarlama’nın ‘Qupaj’ adını taşıyan üst gelir grubuna yönelik sadakat programı, İstanbul Doors Group işbirliği ile ID Card olarak hayata geçiyor. ID Card, grubun yurtiçi ve yurtdışı işletmelerinde kullanıcılara puan kazandıracak.
ID Card’ın lansmanında konuşan İstanbul Doors Group Yönetim Kurulu Üyesi Levent Büyükuğur, büyümeye devam ettiklerini söyleyerek, “Müşterilerimize farklı konseptlerde, farklı markalar sunmak hedefiyle 19 yıl önce çıktığımız bu yolda 18 marka ve 37 işletmeye ulaştık” dedi. Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu ise, “Topluluk şirketlerimizden müşteri verisi yöneten sadakat operatörü Tanı bugün, sektörünün lideri İstanbul Doors Grup’la birlikte “Qupaj” adını taşıyan üst gelir grubuna yönelik sadakat programı ile bir ilke daha imza atmaktadır” diye konuştu.