01.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yapılan son araştırmalarla dikkat çeken gayrimenkul sektöründe ‘yerelleşme’ trendiyle birlikte şehirler hatta semtler kendi ‘yerel’ kodlarına göre tercihler yapıyor.
Yeni mega kentler
Gayrimenkul sektöründe ‘yerelleşme’ akımına kendisini verimli şekilde adapte edecek çalışmaları başlatan Milliyetemlak.com, bu sayede Türkiye’nin en çok tercih edilen emlak sitelerinden biri olarak bu konuya liderlik eden adımlar atıyor. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Milliyetemlak.com Genel Müdürü Müge Seymen, “2025 projeksiyonu olarak Türkiye’de İstanbul dışında yeni mega kentler oluşacak ve buna bağlı olarak alışkanlıklar da her yaş kuşağının oluşturacağı yeni taleplerle şekillenecek. Bu anlamda gayrimenkul sektöründe genel kabullerle değil, geleceği doğru okuyan yerel değerlendirmeler yapan sektör oyuncuları verimli sonuç alacaktır” öngörüsünde bulundu.
‘Açık hava’
Milliyetemlak.com, geleceğe dönük yaklaşımları kapsamında kullanıcıların tüm bu önceliklerini analiz ederken, diğer yandan da analizlerin sonuçlarına göre doğru pozisyon almayı hedefliyor. Seymen, “Ayda 50 milyonun üzerinde görüntüleme alan bir emlak portalı olarak böylesine bir talep ve trafikte yerel anlamda tüm sektör ve proje haberlerini de güncel tutarak kullanıcılara çözüm odaklı hizmet sunuyoruz” bilgisini verdi.
Yerel söylem
Milliyetemlak.com, yerelleşmenin önemine dikkat çektiği yeni bir açık hava görselleri kampanyasıyla da ses getirmeye devam ettiği açıklandı. Buna göre, İzmir’de çeşitli lokasyonlarında yayınlanan kampanyada, İzmirliler tarafından bilinen, domates, simit, çekirdek gibi kelimeler yerine yerel söylem kullanma alışkanlığı öne çıkarılıyor. Kampanya boyunca bugüne kadar sosyal medyada 1 milyondan fazla gösterime ulaşılırken, kampanyanın olduğu İzmir’de ise emlakçı olan ya da satılık - kiralık ev ilanlarıyla ilgilenen harici tekil kullanıcıya 5 milyon gösterim sağlandığı belirtildi.