18.10.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Okul, Hillside Beach Club’ın yüzde 99’lara varan misafir memnuniyeti ve dünyada bu boyutta tesislerde örneğine rastlanmayan yüzde 68 seviyesindeki yeniden geliş oranları ile elde ettiği başarı öyküsünü, ‘Akdeniz’de En İyi Aile Tatili Deneyimi Sunmak’ başlıklı vaka çalışmasıyla inceledi.
Harvard kıdemli profesörü Rajiv Lal’in yürüttüğü ve Hillside Beach Club’ın ‘Sürekli Gelişim Felsefesi’nin incelendiği çalışmada yöneticiler ve misafirlerle görüşüldü, kurumun hizmet anlayışı, özgün pazarlama yaklaşımları ve sürdürebilirliği sağlayan sıra dışı yönetim sistemleri detaylı olarak incelendi.