21.02.2009 - 00:16 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, “Belirsizliğin hâkim olduğu ekonomik ortam, nakit sıkışıklığı getirdi. Ülkemizin ve sigortalıların nakde daha çok ihtiyacı var. Bu yüzden, hasar süreçlerimizi gözden geçirdik, gereksiz bürokrasiyi azalttık, hasar ve tazminat ödemelerinin hızını iki katına çıkardık” diye konuştu.
İşlemler internete taşındı
Aksigorta’nın hasar süreçlerini hızlandırmak için ‘Hasar Fabrikası ve Hizmet Merkezi Projesi’ni 2 yıl önce başlattığını ifade eden Yergin şöyle konuştu:
“Evrak takip sistemi elektronik ortama alınarak, postada gecikme, gönderim aşamasında evrakın kaybolması, yanlış yere gönderim gibi hataların önüne geçildi. Bölgesel eksper uygulamasına başladık ve eksperlerin şehrin bir ucundan diğer ucuna gitmek için yolda kaybettikleri sürelerin önüne geçildi. Müşterilerimiz hasar için ortalama 12 saniyede Aksigorta’ya ulaşabiliyor.”
Kriz dönemlerinde sigortalı olmaya her zamankinden daha çok ihtiyaç olduğuna dikkat çeken Yergin, “Kaybedilen şeylerin yerine konulması artık çok daha zor” dedi.