Ekonomi Projesi dünyaya örnek gösterildi

Projesi dünyaya örnek gösterildi

25.02.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:

Migros’un Türkiye’de sağlıklı yaşam ve bilinçli gıda alışverişi konusunda tüketiciye rehberlik etmeyi amaçlayan ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi, Nisan 2018’den bu yana 1.3 milyon kişiye ulaştı. Lizbon’daki Sürdürülebilir Perakende Zirvesi’nde dünyanın önde gelen perakende ve üretici firmaları Migros’un uygulamasını örnek uygulama olarak gösterdi.

Projesi dünyaya örnek gösterildi

Uygulama ile müşterilerin 3 aylık gıda alışverişlerine göre besin dağılımları ile günlük ideal besin tüketim tablosu yan yana yer alıyor. Kişiye özel öneriler indirimli olarak sunuluyor. Uygulama, Stevie Awards tarafından düzenlenen ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri’ ödüllerinde ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ ve ‘Yılın Fark Yaratan Satış Uygulaması’ kategorilerinden 2 ödülün sahibi oldu.

Haberin Devamı

Türkiye’ye Grand Stevie’yi kazandıran Migros bugüne kadar aldığı Stevie ödüllerinin sayısını 22’ye yükseltti.

Migros Ticaret Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, “Tüketiciler kendileri için özel olarak düşünülerek önlerine hazır olarak gelen ve doğrudan fayda gördükleri kampanya ve hizmetlere daha fazla bağlılık gösteriyor. Bu doğrultuda, toplumsal ihtiyaçlardan yola çıkan proje ve kampanyaların iş sonuçlarındaki geri dönüşü daha hızlı oluyor.

Sağlıklı Yaşam Yolculuğu projemizi bu bakış açısıyla hayata geçirdik ve çok kısa sürede etkisini gördük” dedi.

Yazarlar