Ekonomi ‘RodiMood’da ‘jean’ algısını yeniden güçlendireceğiz’

‘RodiMood’da ‘jean’ algısını yeniden güçlendireceğiz’

11.01.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Rodi Jeans olarak bilinen markanın bir süre sonra konsept ve isim değişikliğine giderek RodiMood adını aldığını hatırlatan RodiMood Genel Müdürü Hakkı Kaya Ocakaçan, “Tüketicideki jean algısının altını yeniden dolduracağız” dedi

‘RodiMood’da ‘jean’ algısını yeniden güçlendireceğiz’

Rodi Jeans algısının yeniden güçlendirmek istediklerini söyleyen RodiMood Genel Müdürü Hakkı Kaya Ocakaçan, “Tüketicimiz bu yıl denim konusunda aradığı her şeyi RodiMood’da bulabilecek” dedi. Rodi Jeans olarak bilinen markanın bir süre sonra konsept ve isim değişikliğine giderek RodiMood adını aldığını hatırlatan Ocakaçan, “Bu algının altını yeniden dolduracağız” diye konuştu.

Ocakaçan, mağazalarında denim ürünlerinin yanı sıra 0-90 yaş arasında geniş bir ürün gamının bulunacağını kaydetti.
RodiMood’da bir sistem oluşturduklarını ifade eden Ocakaçan, “İnsan kaynağımızı güçlendirmeye çalışıyoruz. Tecrübeli bir kadro oluşturduk. 2012’de toplam 18 mağaza açtık” dedi. Bu yıl 16 yeni mağaza daha açacaklarının bilgisini veren Ocakaçan, RodiMood’un cirosunun 300 milyon TL olduğunu kaydetti.

Çizgi karakterler geldi
Ünlü çizgi karakterlerin lisansını aldıklarını belirten Ocakaçan, “Bunlar arasında Buz Devri, Tom ve Jerry, Batman, Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri yer alıyor” dedi. Ocakaçan, “Çocuk konusunda atak yapıyoruz. Çocukla denimi buluşturuyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

‘En çok satış yaptığımız il Van’
RodiMood’un en çok satış yapan mağazasının Van mağazası olduğunu söyleyen Hakkı Kaya Ocakaçan, “İlk 10 mağazamız içinde İstanbul yok. Ayrıca Trakya’da da mağazamız bulunmuyor. Önümüzdeki dönemde Marmara Bölgesi’ne ağırlık vereceğiz” dedi.

2015’te yurtdışına açılacak
2013’ün 2012’ye göre daha iyi bir yıl olacağını söyleyen Ocakaçan, “Tekstil perakendesi geçen yıl yüzde 4 büyüdü” dedi. Türk perakende sektörünün Avrupa’da çok başarılı olacağına inandığını belirten Ocakaçan, “RodiMood olarak biz de sistemi oturtup 2015 yılında yurtdışına açılmayı planlıyoruz” dedi.

LC Waikiki’den geldi
RodiMood’un hikayesinin, Türkiye’de henüz denim yaygınlaşmamışken, İzmir’de 1978 yılında küçük bir atölyenin açılması ile başladığını hatırlatan Hakkı Kaya Ocakaçan, şu bilgileri verdi: “1986 yılında İzmir’de entegre tesis kurulmasıyla mağazacılığa ilk adımı atan RodiMood, yine ilk mağazasını İzmir’de açmış. 1996 yılında Rodi markası adı altında faaliyet merkezi İstanbul’a taşınmış. 2006 yılında marka, geniş bir tüketici yelpazesine seslenmeye karar vererek koleksiyonunu genişletmiş. Bu değişim marka adının RodiMood olması ile tamamlanmış. Ben ise ekibe geçen yıl şubat ayında katıldım. Ekibe katılmadan önce LC Waikiki’de satış ve pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı olarak görev yapıyordum.”

Haberin Devamı

Paraguay’ın bitkisiyle çayı tatlandıracaklar

Canderel Green’in Türkiye lansmanı, düzenlenen basın toplantısı ile yapıldı. Canderel’in Türkiye Distribütörü Ali Raif İlaç Tüketici Sağlığı Bölüm Müdürü Şenay Erberdi, yeni ürünün şekere doğal bir alternatif olan Stevia bitkisinin özünden üretildiğini söyledi.
Erberdi, anavatanı Güney Amerika olan ve Brezilya, Arjantin, Paraguay gibi ülkelerde yüzyıllar boyunca yerliler tarafından kullanılan Stevia bitkisinin tatlandırıcı özelliğinin ilk kez 1887 yılında botanik bilimci Dr. Moises Bertoni tarafından, güney Paraguay’daki ormanları araştırırken keşfedildiğini belirtti. Erberdi, “Doğanın tatlı hediyesi olan Stevia’nın doğal özünden üretilen bitkisel tatlandırıcı Canderel Green’i tablet ve toz formlarında tüketicilerimize sunuyoruz” dedi.
90 ülkede satılıyor
Toplantıya katılan Merisant EMEA Bölgesi Genel Müdürü Andres Aitor ise, şu bilgileri verdi: “Canderel, Equal, Misura ve Purevia gibi düşük kalorili tatlandırıcıları üreten ve pazarlayan global bir şirket olan Merisant ürünleri dünya çapında 90 ülkede satılıyor. Merkezi Chicago’da bulunan bir şirket olan Merisant, tatlandırıcı endüstrisinin global lideri.”

Haberin Devamı

SAAT

‘RodiMood’da ‘jean’ algısını yeniden güçlendireceğiz’

‘RodiMood’da ‘jean’ algısını yeniden güçlendireceğiz’

b-fit çocuk markası doğurdu: Muzipo Kids

Spor merkezi zinciri b-fit kurucu ortağı Bedriye Hülya şimdi de çocuklara yönelik bir zincirin temelini attı. Muzipo Kids adıyla hayata geçirilen bu zincir, 2-12 yaş aralığındaki çocukların, fiziksel gelişimine hareket eğitimi ile katkıda bulunmayı hedefliyor.
Muzipo Kids’in ayrıca yaratıcılığı artıran oyun ve atölye çalışmalarıyla çocukları hem eğlendirdiğini hem de gelişimlerini sağladığını söyleyen Bedriye Hülya, “Muzipo Kids, b-fit’i yeni markası. Çocukların sosyal yetilerini ve motor becerilerini artırmak için bu projeyi başlattık” dedi.
Muzipo Kids’in sokağa çıkamayan çocuklar için bu boşluğu dolduracak güvenli ortamlar sunduğunu ifade eden Hülya, “Şu ana kadar iki merkezin açılışını gerçekleştirdik. Bu yıl içinde 10’a ulaşmayı planlıyoruz” diye konuştu.
Fiziksel ve ruhsal gelişim
Eğlenceli çocuk hareket üssü olarak tanımladıkları Muzipo ile bu yıl 1.500 çocuğa ulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Bedriye Hülya, “Bu merkezlerde, deneyimli uzmanlar tarafından tasarlanmış, bilimsel bir program uygulanıyor” dedi,
Muzipo Kids’in, toplumda erken yaşta egzersizin önemiyle ilgili farkındalık sağlamak amacıyla kurulduğunu vurgulayan Hülya, “Küçük yaştan itibaren sosyal ve fiziksel aktiviteyi çocukların hayatına katıp, sağlıklı bireyler yetiştirmek istiyoruz. Muzipo Kids, uygun egzersiz, oyun ve eğitici programlarla, çocukların fiziksel ve ruhsal gelişimine katkıda bulunacak” diye konuştu.

Haberin Devamı

Franchise sistemiyle büyüyecek

Franchise sistemiyle büyüyeceklerini kaydeden Bedriye Hülya, “Franchising bedeli 95 bin TL. Aylık, üç aylık, altı aylık ve yıllık üye olunabiliyor” dedi. Bir merkeze 120 çocuğun üye olabildiğini anlatan Hülya, “Her çocuk haftada üç gün ve birer saat geliyor. Muzipo Kids açmak için minimum 200 metrekarelik alana ihtiyaç var. Merkez içindeki ekipmanları ve öğretmenleri biz temin ediyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

İlkbaharda 60’lar temasına devam

F&F, İlkbahar/Yaz 2013 Koleksiyonu’nu hazırladı. F&F, kadın, erkek, çocuk ve bebekler için tasarladığı koleksiyonu ile enerji dolu tasarımlar sunuyor. F&F’in İlkbahar/Yaz 2013 Koleksiyonu, 60’lar, Capri, Sorbet, Bella Mare ve Plaj temalarından oluşuyor. 60’lar temasında dikkat çeken renk yelpazesiyle hazırlanan Monochrome temalı ürünler 1960’lara gönderme yaparak egemenliğine devam ediyor. Koleksiyonda koton, saten ve krep kumaşlar kullanılmış.

Kök hücreler üzerinde 20 yıllık araştırma

Lancome yeni cilt bakım serisini piyasaya sundu. Bilimsel çalışmalar sonucunda geliştirilmiş moleküllerle zenginleştiririlen seri doğa dostu teknolojilerle üretildi. Kök hücreler üzerinde 20 yıllık bir araştırma sonucunda, LancÙme yetkilileri, yeni Absolue serisinin yaşlanmanın belirtilerini onardığını ve cildin kendini yenileyerek aydınlık bir görünüm kazanmasını sağladığını söylüyor.

Burkay, Demorhome’u Türkİye’ye getirdi

1975 yılından bu yana ev tekstili sektöründe faaliyet gösteren Burkay Tekstil, Uluslararası ev tekstili markası Demorhome’u Türkiye pazarında tüketicilere sundu. Başta İtalya, Rusya ve Çin olmak üzere pek çok ülkede 1700 ayrı noktada alıcıların tercihi olan ve evleri dekore eden marka artık Tükiye’de. Burkay Group Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, markanın tüm patent haklarını aldıklarını vurgulayarak, “Demorhome’un rakiplerinden ayrışarak hak ettiği yeri alacağına eminiz” dedi.

Bitkisel yağların karışımı kullanıldı

Becel’in, lezzeti ve besleyiciliği bir arada sunan yenilikçi yemek yapma ürünü sıvı Becel Pratik satışa sunuldu. Sıvı yapısıyla kolaylığı da getiren Becel Pratik bitkisel yağların karışımı kullanılarak oluşturuldu. Yüzde 65 yağ seviyesi ile yeni Becel Pratik, tüm Becel ürünleri arasında yüzde 7.5 oranla en düşük doymuş yağ düzeyi ile öne çıkıyor. Becel Pratik, kullanım şekliyle de farklılaşıyor.

e-perakende

Çocuklar için fırsat sitesi

Vipdukkan.com, yeni bir alışveriş sitesini daha hizmete açtı: Vipkido.com. Türkiye’nin sadece; anne, bebek ve çocuklara yönelik ürünlerin satıldığı online alışveriş sitesi olan Vipkido.com, giyimden oyuncağa, bakım ürünlerinden ayakkabıya kadar, geniş ürün yelpazesiyle dikkat çekiyor. Vipkido.com’da ürünler 3 - 4 gün sürecek kampanyalar ve yüzde 90’a varan indirimlerle satışa sunulacak. Çeşitli markalarla işbirliği içinde olan Vipkido.com, kampanyaların yanı sıra birçok ünlü markanın rünlerini “full-price” ödeme sistemi ile hiçbir kargo ücreti almadan müşterilerine ulaştıracak.

Büyük bedenlere alışveriş imkânı

İtalyan marka Marina Rinaldi, bu yıl Dolabimiseviyorum.com ile büyük bedenler için özel fırsatlar sunuyor. Büyük beden moda ve alışveriş sitesi Dolabimiseviyorum.com, sınırlı sayıda ürün için açtığı fırsat köşesiyle de hesaplı alışveriş imkanı tanıyor. Günlük yaşamdan özel bir davete kadar her duruma uygun giysilere, ayakkabı ve aksesuarlara kadar geniş bir yelpazede ürün sunun site, 14 Şubat Sevgililer Günü için özel fırsatlar hazırladı.