11.05.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Bankadan yapılan açıklamaya göre, salgın sürecinde şubeye erişimi zorlaşan ve finansal desteğe ihtiyacı artan çiftçi, esnaf ve KOBİ’lere mobil, web ve yerinde tablet bankacılığı yoluyla kredi desteği sunan Şekerbank, dijital bankacılık stratejisi kapsamında finansal erişimi yaygınlaştırmayı hedefliyor.
Mobil bankacılık, yerinde tablet bankacılığı veya bankanın internet sitesinden bulundukları yerden kredi başvurusu yapabilen esnaf, çiftçi ve KOBİ’ler, 3 aya kadar taksit erteleme avantajından da faydalanabiliyor.
67 yıllık gelenek
Şekerbank’ın yürüttüğü dijital transformasyon programından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aybala Şimşek, şunları kaydetti:
“Şekerbank’ın tüm süreç, veri ve dijital kanal altyapısını yenilediğimiz transformasyon yolculuğunda temel prensibimiz, bankanın esnaf, tarım ve KOBİ bankacılığındaki köklü uzmanlığını ve kuruluşundan gelen duyarlı bankacılık anlayışını uluslararası örnek bir model sunan yenilikçi uygulamalar ile dijital kanallara taşımak.”