19.06.2008 - 00:29 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Acar, “Yüzde 40 payımız artık Turkven’e ait. Bu ortaklık sayesinde ciromuzu 100 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
15 ilde 41 olan mağaza sayısını 5 yıl içinde 100’e çıkaracaklarını söyleyen Acar, “Her aya bir mağaza açacağız. Yeni AVM’ler büyük potansiyel sağlıyor.
Her şey dahil bir mağazanın yatırımının 800 ile 1 milyon dolara mal oluyor” dedi.
Gelecek yıl Saraybosna mağazasıyla yurtdışına açılacaklarına değinen Acar, yıl sonunda da kendilerine ait internet sitesiyle sanal alışverişe de başlayacaklarını söyledi. Acar, “Turkven ortaklığından sonra yurtdışına açılmaya karar verdik. Sonra da borsaya girmeyi planlıyoruz” dedi.
‘Umduklarını bulamadılar’
Alışveriş merkezleriyle ilgili de değerlendirme yapan Tekin Acar, yabancı markalara duyulan ilgi nedeniyle alışveriş merkezlerinin (AVM) yerlilerle görüşmeye yanaşmadığını ancak yabancılardan umduklarını bulamadıkları için yerlilere yöneldiğini söyledi.
750 milyon dolarlık fon yönetiyor
UNO, Intercity, Pronet Alarm, Roma Plastik gibi şirketlerin ardından son olarak Mavi Jeans’le ortaklık görüşmelerine başlayan Turkven Özel Yatırım Fonu Müdürü Sepin Sinanlıoğlu İnceer, Türkiye’de 750 milyon dolarlık fon yönettiklerini söyledi. İnceer, “Tekin Acar’ın büyümesi için 20 milyon YTL’lik bir bütçemiz var. 300 milyon euroluk bütçemizi ise 10 şirkete paylaştırdık. Bu rakam 2 ay içinde 11 olacak. Servis sektörüne yönelik bir ortaklık anlaşması yapacağız” dedi.