27.05.2009 - 00:07 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’deki dağıtım haklarını Unitim’den satın alan Tommy Hilfiger, Rusya, Ukrayna, Azerbaycan, Kazakistan ve Moldova operasyonlarında ise Unitim’le işbirliğini sürdürecek.
Tommy Hilfiger’ın Türkiye’de 33 mağaza ve 30 milyon euro ciroyla çok başarılı ve olgun bir seviyeye geldiğine dikkati çeken Tommy Hilfiger CFO ve COO’su Ludo Onnink şöyle dedi:
“Bu satın alma kriz sebebiyle yapılan ve fiyatı buna göre belirlenen bir anlaşma değil. Biz Avrupalı politikacılardan daha hızlı hareket ettik ve Avrupa’nın bir parçası olarak gördüğümüz Türkiye’ye de bunu göstermek istiyoruz. Türkiye’de yatırım yapmaya çok hevesliyiz. Markamızı güçlendirecek adımlar atacağız.”
Unitim Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Burç Cemiloğlu ise, “Satıştan elde ettiğimiz gelirle Türkiye ve Rusya’da yatırımlar yapacağız” dedi.
Hakkasan’dan memnun
Bir süre önce Harvey Nichols Türkiye’yi başında Demet Sabancı Çetindoğan’ın olduğu Demsa gruba satan Cemiloğlu, zarar eden 17 noktayı kapattıklarını ancak dokuz yeni nokta açtıklarını hatırlattı.
Dünyanın en iyi restoranları arasında yer alan Hakkasan’ı Kanyon’da açan Burç Cemiloğlu, “Hakkasan çekilecek” söylentilerine de yanıt verdi. Restoranın cirosundan oldukça memnun olduğunu söyleyen Cemiloğlu, krize rağmen dolulukta herhangi bir sıkıntı yaşamadıklarını, özellikle uygun fiyatlı mönü seçeneklerinin ilgi gördüğünü söyledi.