Ekonomi Turkcell marka ekosistemle ‘yeni dijital çağı’nı başlattı

Turkcell marka ekosistemle ‘yeni dijital çağı’nı başlattı

26.06.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Turkcell, küresel çapta yaşanan toplumsal dönüşüm ve insanların değişen ihtiyaçlarına odaklanarak, kurumsal marka yüzünü yenileme kararı aldı. Turkcell, telekom operatörlüğünden global teknoloji şirketine dönüşümünü duyurdu. BiP’te sohbet etmek, fizy’de müzik dinlemek, Dergilik’ten gazete/dergi okumak, alışverişini Paycell ile yapmak için artık Turkcell abonesi olmak gerekmeyecek. Yeni marka ekosistemi döneminde; BiP, Dergilik, fizy, Paycell gibi tüm dijital çözüm ve servis markaları tek Turkcell çatı markası altında konumlanacak.

Turkcell marka ekosistemle ‘yeni dijital çağı’nı başlattı

EKONOMİ SERVİSİ - Yakın dönemde pandeminin etkisiyle hızlanan dünyanın geçirdiği değişim ve dijital gelişmelerin ışığında, sunduğu servis ve hizmetleri genişleten Turkcell, kurumsal marka yapılanmasında değişiklik yaptığı yeni marka ekosistemini tanıttı.

Haberin Devamı

‘Markalar ekosistemi’

Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Ergenekon, “Turkcell çatı markası altındaki dijital ürün ve hizmetler ile müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına çözüm sunan bir dijital markalar ekosistemine sahibiz ve kurumsal marka yapımızı da bu doğrultuda dönüştürüyoruz” dedi.

Ergenekon, marka ekosistemini müşterilerine anlatmak için yenilikçi bir etkileşim platformunu hayata geçireceklerini, projede ünlü oyuncular Melis Sezen ve Barış Arduç’un kendilerine eşlik edeceğini açıkladı. Turkcell olarak Türkiye’nin lider operatörü olma yolculuğunda hedeflerinin her zaman ‘insan ve teknoloji arasında köprü kurmak’ olduğunu belirten Ergenekon, “Teknoloji her gün gelişiyor, toplumların yapısı da bu gelişmeyle değişiyor. Biz de bu bağlamda ‘dünyalar senin olsun’ diyerek müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına yönelik farklı dijital markalarımız ile çözümler sunduğumuzun altını çizmek istedik. Biliyoruz ki artık herkesin telefonunun içinde bir dünyası var, kimisinin dünyası müzik, kimisinin sinema, kimisinin de sosyal medya. Bu noktada Turkcell’in kurumsal marka vizyonunu da bir telekom operatörlüğünden daha öte, her an, her durum ve her platformda müşterilerinin yanında olan dijital markalar ekosistemine dönüştürdük” dedi.

Haberin Devamı

Ergenekon, müşterilerine Turkcell ekosistemini anlatabilmek için yeni bir reklam filmi, bir de jingle hazırladıklarını ifade etti.