07.04.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
İlker Sezer-Antalya
Whirlpool, Türkiye’de sadece açılacak mağazalar için 11 milyon TL’lik yatırım yapmayı planlıyor. Ülkede yaşanan terör olayları ve Suriye’deki savaş nedeniyle 5 yıl için planladıkları yatırımların değişmeyeceğini de kaydeden Esposito, “Yaşananlar çok talihsiz ve üzücü olaylar. Ancak biz iş yaptığımız herkese karşı sorumluyuz. Önümüzdeki 5 yıl için hazırladığımız planlarımızı uygulayacağız” dedi.
Yeni marka yolda
Şirket Türkiye’ye yapacağı yatırımlarla hem Türkiye pazarında pay sahibi olmak, hem de ülkeyi Ortadoğu ve Avrupa pazarı için bir merkez haline getirmek istiyor. Esposito, teknoloji, tasarım ve inovasyonda geniş ürün kategorisi ile beyaz eşya ve küçük ev aletlerinde tüm ihtiyaçlara yanıt verecek seviyede olduklarını da dile getirdi. Esposito, ana markalarının Hotpoint olduğunu da belirterek, “Bu marka piramidinin tabanında ise Indesit bulunmaya devam edecek. Ayrıca KitchenAid de Whirlpool çatısı altında yakında Türkiye’de olacak” dedi.
‘Manisa’daki üretimimiz önemli’
Whirlpool EMEA Başkan Yardımcısı Juan Carlos Puente da, Manisa’daki fabrikalarının şirket için büyük öneme sahip olduğunu dile getirerek, “Türkiye çok stratejik bir pazar. Manisa’daki üretimimiz ve Manisa’daki fabrikaların varlığı sadece Türkiye için değil, tüm Whirlpool Corporation için çok önemli. Türkiye ve yurtdışı için yeni ürünler Manisa’da üretiliyor. Türkiye’deki üretim kapasitemizi artırmak istiyoruz” dedi.