09.11.2008 - 20:00 | Son Güncellenme:
18 farklı kategoriden ve özel ödüllerden oluşan Effie’ye katılan çalışmalardan, ajans ve reklamverenin ortak katkısıyla geliştirilmiş olması, markanın değerini artırması ve ticari performansını pekiştirmiş olması bekleniyor. Kampanyanın, pazarlama açısından aşmayı hedeflediği zorluğu ve sonuçlarını somut bir şekilde kanıtlaması gerekiyor.
Sadece yüksek bütçeli değil, orta ve küçük bütçeli kampanyalardan da katılımın beklendiği Effie’ye başvurmak için, tek bir mecrada yayınlanmış olmak yeterli. Effie’ye katılacak ajans ve reklamveren temsilcileri için 26 Kasım 2008’de 1 günlük eğitim programı düzenlenecek. Eğitimi ise şirket ve marka pazarlama stratejilerinde uzmanlaşan Dr. Jörg Goll verecek. Katılacak yarışmacılara, yarışma dosyasının hazırlanması konusuyla ilgili eğitim verilecek ve yanı sıra ödül kazanmış vaka çalışmaları da paylaşılacak.