Geri Dön

Dünya Markası İstanbul nasıl parlatılacak?

Milliyetemlak, Milliyet ve Vatan’ın medya sponsoru olduğu Marka Şehirler Zirvesi, Türk ekonomisinde marka gücü olan firmaları tek bir çatı altında topladı.

Dünya Markası İstanbul nasıl parlatılacak?

Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen Marka Şehirler Zirvesi, yüksek bir katılım ile CVK Park Bosphorus Hotel’de gerçekleşti.

Eventuum tarafından gerçekleştirilen ve Milliyetemlak, Milliyet ve Vatan’ın medya sponsoru olduğu Marka Şehirler Zirvesi, Türk ekonomisinde marka gücü olan firmaları tek bir çatı altında topladı.

Zirvede Milliyetemlak.com, Milliyet ve Vatan’a medya sponsorluğu ve destekleri için plaket verildi.

Milliyetemlak.com adına plaketi alan Satış Direktörü Nil Atabek Karakaş, hayata geçtiği 2005 yılından beri, emlak konusunda uzmanlığı ile kullanıcılarına en güncel ve en güvenilir ilanları, sektöre dair tüm haberleri sunan Milliyetemlak olarak böyle önemli organizasyonlara destek vermekten mutluluk duyduklarını açıkladı.

Açılış konuşmalarında İstanbul Ticaret Odası Başkan Yardımcısı Gökhan Murat KALSIN, İstanbul İnşaatçılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi DURBAKAYIM ve TOKİ Başkan Yardımcısı Dr. Ahmet ŞAHİN yer aldı.

İstanbul Ticaret Odası Başkan Yardımcısı Gökhan Murat KALSIN,İTO olarak İnşaat Gayrimenkul 2023 Vizyonu Strateji Belgesini oluşturduklarını ve ayrıca İstanbul'un etkin şekilde tanıtılması ve marka değerini artırılmasına yönelik çalışmalar gerçekleştirdiklerini belirtti.

Açılış konuşmasında yer alan İstanbul İnşaatçılar Derneği ve Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi DURBAKAYIM, İstanbul’un kültür başkenti ve finans merkezi olarak anılacağına değindi, marka değerinin gittikçe artacağına değindi.

Açılış konuşmasında yer alan TOKİ Başkan Yardımcısı Dr. Ahmet ŞAHİNyaptığı konulmada TOKİ olarak pek çok bölgede yenilikçi ve kaliteli marka projeler üreterek yaşam alanları yarattıklarını belirtti.

Aşçıoğlu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar AŞÇIOĞLU, Marka şehirleri ön plana çıkaran unsurlara değinerek, marka değerlerin ve entellektüel değerlere hak edilen değerin gösterilmesi gerektiğini vurguladı.

Ege Yapı Yönetim Kurulu Başkanı H. İnanç KABADAYI ise, Şehirlerin Markalaşma Sürecinde Kentsel Dönüşümün Önemi ve Sürdürülebilirliği hakkında bilgi aktardı.

Zirvenin sponsorları arasında yer alan Yiğit Group Yönetim Kurulu Başkanı Önder YİĞİT; marka projelerle birlikte oluşan marka kentlerin ülkelerin ekonomisine sağladığı değerden bahsetti.

Ceylan İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Muammer CEYLAN; Kentlerin popülaritesi ve marka şehir olmak için gerekli şartları aktardı.

CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan BECER ise; gayrimenkul alanına yönelik bilişim ve dijital alandaki yenilikler ve çözümler hakkında bilgi verdi. Marka algısı hakkında seçiciliği yüksek bir sunum yaparak farklı bir projeksiyon tuttu.

MÜSİAD İnşaat Sektör Kurulu Başkanı Reha YELTEKİN, Türkiye’deki şehirlerin marka değerini düşüren çarpık yapılaşmanın tek çözüm olan, ancak olması gereken hızda yürümeyen ve tıkanıklıklar yaşanan kentsel dönüşüm sürecinin ve mevcut durumda ihtiyaçlara cevap veremeyen 6306 sayılı “kentsel dönüşüm” yasasına ait yeni yönetmelik taslağı ile ilgili görüşlerini belirtti.

Marka Şehirler Zirvesi’nde yer alan bir diğer önemli konuşmacı ise; Türkiye’de halka en yakın belediye başkanı seçilen Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı KILIÇ, Marka Belediyecilik ve Marka Şehir Stratejileri konusunda önemli bilgiler verdi.

Bloomberg Ht Haber Müdürü Ali ÇAĞATAY moderatörlüğünde gerçekleşen “Şehirlerimizin Markalaşmasında Ulusal ve Yerel Düzeyde Gerekli Yatırımlar ve Uygulamalar, Gelecek Dönem Projeksiyonları” konulu panelde ise, 24 Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Aziz YENİAY, Çalık GayrimenkulYönetim Kurulu Üyesi Doç. Dr. Feyzullah YETGİN, Türk Yapısal Çelik Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Yener GÜR’EŞ,ve Ceylan İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Muammer CEYLAN yer aldı.

Zirvede Milliyetemlak.com, Milliyet ve Vatan’a medya sponsorluğu ve destekleri için plaket verildi.

Marka Şehirler Zirvesi, İNDER, MÜSİAD, TÜMSİAD, İMKON, ÇEDBİK, BACADER, AEMDER, İSEDA, KALİSDER, TUCSA tarafından desteklenerek büyük bir başarıya imza attı.

Marka Şehirler Zirvesi organizatörü Pınar Kopuz ise, ilk yılında katılım anlamında karşılaştıkları manzaradan çok etkilendiğini, dinamikleri ve etkileşimi çok kuvvetli bir sektör olarak marka algısının sürdürülebilir kılınması için alt yapının hazır olduğunu, tetiklemek için küçük bir kıvılcıma ihtiyaç duyulduğunu ve bu zirve sayesinde artık markalaşma konusunun çok daha fazla gündeme gelerek sürekli yenilik kazanacağını ve özel sektörün çalışma şevkini arttıracağını belirterek tüm konuşmacı, sponsor ve katılımcılarına teşekkür etti.

Mezarlıkta bulunan 'Fındık' okulun maskotu olduTokat'ın Turhal ilçesinde mezarlıkta bulunan ve 'Fındık' adı verilen yavru köpek, 37 öğrencili Kayacık Köyü Şehit Haluk Yılmaz İlkokulu'nun maskotu oldu. Okulun bahçesinde yapılan kulübede yaşayan ve forma giydirilen Fındık, zaman zaman derslere de katılırken, öğrencilere keyifli zamanlar geçiriyor.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber