12.05.2021 - 17:56 | Son Güncellenme:
Koronavirüs salgını tüm dünyada etkisini sürdürmeye devam ederken, geçtiğimiz hafta başlayan tam kapanma dönemiyle alışverişler tamamen online platformlara taşındı. Kapanma döneminde artışa geçen online alışveriş sürecine çeşitlendirdiği yeni ürün kategorisi ile cevap vererek kaliteli alışverişin öne çıkan ismi olan Kidega, bu dönemin online alışveriş verilerini açıkladı. 29 Nisan 2021 Perşembe akşamı başlayan tam kapanma dönemiyle birlikte Kidega üzerinden alışveriş en çok İstanbul, Ankara ve İzmir’den yapıldı. Kidega’nın verilerine göre erkekler yüzde 53, kadınlar yüzde 47 oranında alışveriş yaparken, en çok alışverişi yüzde 35 ile 25-34 yaş arasındakiler yaptı. 35-44 yaş arası yüzde 25, 18-24 yaş arası ise yüzde 20 oranında Kidega’dan alışveriş yaptı.
Popüler kitaplar ve çocuk kitapları başı çekti!
Kapanma döneminde popüler, çok satan kitaplar en fazla tercih edilirken, anneler evlere kapanan çocuklarını da unutmadı. Kidega’nın verilerine göre; kapanma döneminde çocuk kitaplarına talep arttı.