Milliyet ExecutiveDijital dönüşüme gel!

Dijital dönüşüme gel!

05.01.2022 - 15:24 | Son Güncellenme:

Bütün dünyanın pandeminin etkilerini yaşadığı 2020 ve 2021 yıllarında dijital dönüşüm de kendini gösterdi. Özellikle geleneksel perakendede dijitalleşme öne çıktı. Dünyada her sektörde hızla yaygınlaşan dijitalleşme, perakendeye de büyük hareketlilik sağladı. E-ticaretin patlama yaptığı bu dönemde Türkiye’nin önde gelen hazır giyim markaları dijital dönüşümleriyle başarı hikâyesi yazdı.

Dijital dönüşüme gel

HANİFE BAŞ

Haberin Devamı

4 adımda dönüşüm

LC Waikiki Dijital Dönüşüm ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Şerafettin Özer, dijital dönüşüm için dört ana başlık belirlediklerini belirterek şunları dile getirdi: “Birincisi tüm iş süreçlerinin, müşteri, çalışan, tedarikçi memnuniyetini ve satış cirolarımızı artıracak, maliyet kalemlerimizde ise tasarruf sağlayacak şekilde dijitalleştirilmesi. İkincisi, iş süreçlerini dijitalleştirirken veriyi en doğru, en hızlı şekilde işleyerek bilgiye dönüştürecek ve karar vericilerin önüne sunacak data analitiği ve yapay zeka adımları. Üçüncüsü çevik çalışma modelinin hem iş birimleri hem de BT departmanlarında esas çalışma şekli haline getirilmesi. Dördüncüsü ise müşterilerimize, çalışanlarımıza ve tedarikçilerimize sunduğumuz uygulamaların altyapılarının daha performanslı, ölçeklenebilir hale getirecek şekilde modernize edilmesi.” E-ticarette ise kendi geliştirdikleri ve FIX adını verdikleri bir platformları bulunduğunu belirten Özer, “Mobil uygulamamız öncelikli olmak üzere bu platformun yeteneklerini, hızını, performansını, kullanıcı deneyimini iyileştirmek üzere yatırım yapıyoruz. Bu platforma ‘pazaryeri’ özelliklerini katmak ve 2022’nin ilk aylarında müşterilerimize ve tedarikçilerimize sunmak için yoğun bir şekilde çalışıyoruz” bilgisini verdi.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler