18.12.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Daha önceki yıllarda olduğu gibi, 2024’ün de markaların fırsat buldukça kampanyalar yapacağı bir yıl olacağını vurgulayan Bozkurt, “2023’te ilk defa 1 milyonun üzerinde bir pazar elde edilmiş olsa da 2024 yılında ise daha farklı bir tabloyla karşılaşacağımızı öngörüyoruz. Araç fiyatlarında yükseliş, kredi maliyetleri, krediye ulaşmada zorluk ve kısıtlar, pazarın yüzde 30-35 civarında daralmasına yol açabilir. Bu noktada otomobil ve hafif ticari dahil olmak üzere 750-800 bin civarında bir pazar hacmi gerçekleşebilir” değerlendirmesini yaptı. Bozkurt, Toyota olarak önümüzdeki yıl pazarın büyüklüğüne göre yüzde 10’luk bir paya sahip olacaklarını kaydetti.
Onlar Türkiye'nin en çok bilinen isimleri. Şimdi ışıl ışıl yaşayan ünlülerin hayat yolculukları hep böyle başlamadı. Kimi kaset satarken söylediği şarkılarla keşfedildi, kimi inşaatlarda çalıştı. İşte ünlülerin ilk işleri...