TeknolojiAltın Effie “Avealı Olmayan Çocuk” ile Avea’nın oldu!

Altın Effie “Avealı Olmayan Çocuk” ile Avea’nın oldu!

04.04.2013 - 12:32 | Son Güncellenme:

Avea, numara taşıma şampiyonluğuna ulaşma hikâyesini anlattığı kampanyasıyla yarıştığı Effie Reklam Etkinliği Yarışması'nda, sektöründe verilen tek Altın Effie’nin sahibi oldu

Altın Effie “Avealı Olmayan Çocuk” ile Avea’nın oldu

Bir önceki Effie ödüllerinde Altın Effie ile ödüllendirilen “Avealı Olmayanlara İyi Davranın” kampanyasıyla marka yüzü haline gelen Fasülye, 2011 yılı boyunca Avea’nın numara taşıma reklamlarında “Avealı Olmayan Çocuk” karakteriyle yer aldı.

Haberin Devamı

2011 yılı başında numara taşımada şampiyonluk hedefi ile yola çıkan Avea, yıl boyunca; kamu, faturasız, genç ve faturalı kullanıcılara yönelik rekabetçi tekliflerini iletişime taşıdı. Yılsonunda “Siz de Bırakabilirsiniz” kampanyasıyla numara taşımayı sektörde ses getiren başarılı bir çalışmayla yorumlayıp; şampiyon oldu. Yarışmanın kapsadığı dönem sonrasında da “Avealı Olmayan Çocuk” iletişimini istikrarlı bir şeklide devam ettiren Avea, 2012 yılında da numara taşımada açık ara liderliğini korudu.

numara taşıma şampiyonluğuyla kazanılan 2. Altın Effie ödülünü değerlendiren Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk: “Tüm ‘Avealı Olmayan Çocuk’ iletişimlerinde tüketicinin yaşadığı gerçek zorlukları, onların iç görüleri üzerinden samimi bir şekilde dile getirirken, marka ile tüketici arasında güven ve içtenlik temelinde yakın bir ilişki kurduk. Avea ile tüketici arasında kurulan bu sağlam bağ, doğal sonucunu satış rakamlarına da yansıtırken, bizi 2 yıl üstüste numara taşıma şampiyonu yaptı. 2. kez bu saygın ödüllerde, Altın Effie kazanmaktan dolayı çok memnununuz. Tüketici odaklı reklamlarımızla bu başarıları katlayarak sürdüreceğimize inanıyoruz.”dedi.

Haberin Devamı

Editöre Not: Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği ile EffieWorldwideInc. işbirliği kapsamında her yıl başarılı kampanyaların ödüllendirildi sektörün önemli organizasyonlarından biridir. Ödül alan projelerin özel jüri tarafından seçiminde, strateji %23,3, yaratıcılık ve büyük fikir %23,3, uygulama ve hayata geçirme %23,3 oranında etkili olurken; iş sonuçları %30 oranında belirleyicidir.

KEŞFETYENİ
Yine çok konuşulacak yanıt! 'Her evde ayakkabıyla dolaşılır'
Yine çok konuşulacak yanıt! 'Her evde ayakkabıyla dolaşılır'

Cadde | 30.04.2025 - 12:19

Defne Samyeli’nin kızı Derin Talu, açıklamaları ve sosyal medyadaki paylaşımlarıyla adından söz ettirmeye devam ediyor.

Yazarlar