Teknoloji Pronet, Super Agent projesini hayata geçirdi

Pronet, Super Agent projesini hayata geçirdi

15.08.2017 - 12:55 | Son Güncellenme:

Pronet, “Super Agent” projesiyle Stevie Awards 2017’de “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Pronet, Super Agent projesini hayata geçirdi

Pronet, Super Agent projesini hayata geçirdi. Firma yeni projesiyle Stevie Awards’da “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Haberin Devamı

“Super Agent” projesiyle birlikte, Pronet çağrı merkezini arayan bir kullanıcı, sorunu her ne olursa olsun tek bir kişiyle irtibatta kalarak, çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Böylece uzun bekleme süreleri ve şikayetler azalıyor.

Proje öncesindeki döneme göre merkeze ulaşan çağrı sayısı yüzde 40’a yakın oranda artmış olmasına rağmen, müşteri memnuniyeti skoru 10 üzerinden 8’den 8,5’a yükseldi. Sorunların tek seferde çözülme oranı ise yüzde 55’ten yüzde 80’e çıktı.

Pronet Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip ödülle ilgili, "Super Agent projesiyle Pronet’e müşteri memnuniyetini yükselten son derece üstün bir sistem kazandırmış olduk" dedi.