Doğan yayın Holding bünyesinde kurulan şirket üç yılda 2 milyon abone hedefliyor. Doğan Medya Grubu Başkanı Yalçındağ: Pazarın liderliğini yakalayacağız. Doğan Online Genel Müdürü Hanzade Doğan: İlkemiz koşulsuz müşteri memnuniyeti
Doğan Yayın Holding bünyesindeki Doğan Online (DOL), önümüzdeki günlerde piyasaya çıkarılacak "e - kolay.net"i bayilere tanıttı.
The Marmara Oteli'nde önceki akşam düzenlenen tanıtım yemeğine, Doğan Medya Grubu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Yalçın Doğan, Doğan Online Genel Müdürü Hanzade Doğan, Hürriyet Gazetesi Pazarlama Operasyon Grup Başkanı Vuslat Sabancı, Kanal D İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Arzuhan Yalçındağ, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, CNN Türk Genel Müdürü Taha Akyol, Radikal Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Y. Yılmaz ve çok sayıda bayi temsilcisi katıldı.
Hedef: 2 milyon abone
Doğan Online, müşterilerin internete en rahat şekilde erişebilmeleri amacıyla, Türkiye'nin her yanına dağılmış 20 ayrı POP noktasında 180 bin dijital hat için Türk Telekom'a başvuru yaptı.
'Farkımız kaliteli kadromuz'
Doğan Online'ı rakiplerinden farklı kılan özellikleri bulunduğunu belirten Genel Müdürü Hanzade Doğan şunları söyledi:
"Kulanıcıların gerek yurtdışı gerek yurtiçi sitelerde rahat ve hızlı ulaşabilmeleri için toplam 136 Mbit'lik doğrudan internet çıkışı sağladık. Yüksek servis kalitesi ve koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamayı ilke edinerek yatırım yaptık. 2000 yılı sonuna kadar bu kapasitenin tamamını kullanıp 2001 için yeni başvuruda bulunmayı hedefliyoruz. Bugüne kadar 30 milyon dolarlık yatırım yaptık. Önümüzdeki dönemde 40 milyon dolarlık ek yatırım bütçemiz var. Hedef, üç yılda 2 milyon abone. Bizi rakiplerimizden ayrıcalıklı kılan noktalar, 8 aydır yoğun bir tempoda çalışan tecrübeli Doğan Online elemanları, Türkiye çapındaki ağımızın yüksek performansta çalışmasını sağlayacak geniş mühendis kadromuz ve satış sonrası destek için iki seviyeli, 7 gün 24 saat çalışan call center'ımızdır." "
'Pazarın lideri olacak'
Doğan Medya Grubu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ
son beş yılda internetin dünya çapındaki kullanıcılarında geometrik bir artış olduğuna dikkat çekerek "İnternet, özel yaşantımızın bir parçası olmakla kalmayıp, ticarette kullandığımız temel olguları değiştirdi ve batıda 'Yeni Ekonomi' olarak adlandırılan bir akım yarattı" dedi.
Türkiye'nin, internet açısından yeni büyüyen bir ülke olduğunu vurgulayan Yalçındağ şunları söyledi:
"Nüfusun demografik özelliklerine baktığımız zaman,
yüzde 60'ının 25 yaşın altında olmasından dolayı internetin çok kısa zamanda hızlı bir şekilde yayılacağını tahmin etmek o kadar da güç değil. "
'Avantajımız fazla'
Yalçındağ, bayilerle olan sıcak ilişki ve tecrübenin, ayrıca e - kolay'da sağlanacak iyi servis, zengin içerik ve Türkiye'nin en büyük medya kuruluşu Doğan Yayın Holding'in kesintisiz desteğinin de "e - kolay.net"i, rakiplerinden daha avantajlı kıldığını söyledi. Doğan Yayın Holding'in gücünü ve sağladığı avantajları anlatan Yalçındağ şöyle konuştu:
"Bir düşünün... Hürriyet ve Milliyet'in de içinde bulunduğu, farklı hedef kitlelerine hitap eden dokuz günlük gazete, ülkemiz ve yurt dışında etkin
haber ağına sahip 'haber fabrikası' olarak isimlendirdiğimiz Doğan Haber Ajansı, insanların ilgi alanlarına hitap eden Türkiye'nin en büyük dergi grubu DBR'nin yayınladığı 29 dergi ve görsel medya kuruluşlarımızın sunduğu tüm içeriği kullanabilme ve bunları abonelerimize aktarabilme özelliği. Bunların hepsi bizi diğerlerinden farklı kılan unsurlardan başlıcalarıdır. İnternet bizim için stratejik bir iş. Bünyemizde bulunan diğer şirketlerin de yaratacakları sinerjiyi kattığımızda, e - kolay'ın çok başarılı olacağını ve kısa sürede bu pazarın liderliğini yakalayacağını biliyorum."