Yenişehir Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor

Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor

26.10.2020 - 16:13 | Son Güncellenme:

Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor

Yenişehirde ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor

İlkay ALTAY/YENİŞEHİR(Bursa),(DHA)-BURSA’da Yenişehir Belediyesi, kurduğu ‘WhatsApp’ ihbar hattıyla vatandaşların istek ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.

Yenişehir’de yaşayan vatandaşlar, Yenişehir Belediyesi tarafından kurulan ‘Hilal Masa’ WhatsApp hattına şikayet ve isteklerini mesaj olarak atıyor. Gelen mesajları dikkate alan belediye ekipleri, şikayetleri en kısa zamanda çözüme kavuşturuyor.

Göreve geldikten 3 ay sonra bu hattı kurduklarını belirten Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, “Vatandaşlarımızın yapmış olduğu 2 bin 364 adet çeşitli birimlerimizde başvuru var. Bunların içinde 2 bin 284 tanesinin anında veya bir haftaya işin yapım süresiyle, zamanlamayla ilgili dönüş yapılmıştır. Yüzde 99,6 dönüş yapılıp ihtiyaçlar giderilmiştir. Bunun içinde temizlik işlerine, fen işlerine, park, bahçelere, zabıtaya destek hizmetleri işletme müdürlüğümüze, imar işlerimize, kültür müdürlüğümüze yollarla ilgili, park bahçelerle ilgili, temizlik işleriyle ilgili bildirimler geliyor. Bunun yanında tabii durumu müsait olmayan vatandaşlarımızla ilgili de bize mesajlar geliyor. Sokak hayvanlarıyla ilgili mesajlar geliyor ve günlük bunlara cevap verme oranımız yüzde 90, yüzde 95’lerde. Ama işin yapılma süresiyle birlikte biraz işimiz uzuyor. Şu anda biz belediye olarak bu konudan memnunuz. Vatandaşa hizmet açısından bize yardımcısı olması için hizmete dahil ettik. Vatandaşımız da bizimle birlikte çalışıyor” dedi.

FOTOĞRAFLI